اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرجی:

تا زمانی که رهبری دولت را تأیید کند پای کار هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار سابق شهرستان ری تا زمانی که رهبری این دولت را تأیید کند پای کار هستیم.

تا زمانی که رهبری دولت را تأیید کند پای کار هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جعفر فرجی در جلسه شورای اداری شهرستان ری گفت: ای کاش رفتن ما هم سبب استحکام ولایت شود.
فرماندار سابق شهرستان ری افزود: نگاه ما این است همه برای نظام هستیم و باید رهبری تقویت شود و نفس ما پر از عشق و احساس به ولایت است. رفتن ما سبب سرافرازی بچه‌های حزب‌اللهی و استان تهران است.
فرجی عنوان کرد: زمانی که می خواستم به ری بیایم رئیس جمهور سه مسئولیت را به بنده پیشنهاد دادند که حداقل آن استانداری بود و بنده به وی گفتم برخی‌ها دوست دارند ما از شما فاصله داشته باشیم و ملاقات‌های ما با شما کمتر شود.
فرماندار سابق شهرستان ری با بیان اینکه نظام ایران، نظام ولایی است، خاطرنشان کرد: رفتن و آمدن آدم‌ها مهم نیست، امیدواریم هر کسی با آمدن و رفتن خود و قلم و قدم خود در راستای نظام ولایت حرکت کند.
وی در ادامه تاکید کرد: ما به دولت عدالت عشق می‌ورزیدیم و می‌ورزیم و می‌دانستیم که مالک اشتر علی آمده است و تا زمانی که رهبری این دولت را تأیید کند پای کار هستیم و در این مدت دوستان زیادی تماس گرفتند و پست‌های بالاتری پیشنهاد کردند اما فکر می‌کنم تا پایان دولت دهم بر اساس مسئولیتی که بر دوش من گذاشته شده است هیچ مسئولیت دیگری را نمی‌گیرم.
فرجی تاکید کرد: در این مدت در شهرستان ری پیچید که ما مسئولیت بالاتری می‌خواهیم بگیریم و مردم ری می‌گفتند شهرستان ری سکوی پرتاب مسئولان است و ما نشان دادیم که ما را برکنار کنند هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرم.
وی در ادامه عنوان کرد: بنده تنها فرمانداری بودم که ماشین فرماندار و دیگر امکانات را بین بخشداران توزیع کردم و هر وقت می‌خواستم جایی بروم یا با مترو می‌رفتم و یا ماشین معاونت‌ها را می‌گرفتم و دوست دارم اولین فرمانداری باشم که به حساب خودم و خانواده‌ام رسیدگی شود.
فرجی با بیان اینکه ساده زیستی را ملاک مسئولان می‌دانم، خاطرنشان کرد: پیام من به جوانان نسل بعدی این است که برای اینکه تا آخر پای ولایت بمانند و درگیر حزب بازی و گروه بازی نباشند زندگی خودشان را هم سطح با محروم‌ترین مردم جامعه زندگی کنند.
فرماندار سابق شهرستان ری در پایان تصریح کرد: در این مدت سعی ما بر این بود که بر اساس منطق و عقل عمل کنیم و به دنبال تنش نبودیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول