اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور؛

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور حجت‌الاسلام حمید انصاریان به عنوان رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان معرفی شد.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا مستشاری معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور شنبه شب در آیین تودیع و معارفه رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد کرمان گفت: تمام ما باید جوان‌ها را محب اهل بیت (ع) کنیم و روایات اهل بیت را حفظ کنیم.
وی اظهار داشت: وظیفه ما این است که راه اهل بیت (ع) را زنده کنیم.
مستشاری تصریح کرد: در بحث غدیر و جانشینی پیامبر گرامی بحث حکومت مطرح نبود بلکه بحث امامت، حکومت و مرجعیت علمی و روحانی امام علی (ع) مطرح بود که اگرچه حکومت را توانستند از ایشان غصب کنند اما نتوانستند مرجعیت علمی و روحانی ایشان را غصب کنند.
وی افزود: در این راه از زمان امام علی (ع) تا امام محمد باقر و امام صادق (ع) حداکثر کوشش خود را از طریق بدل‌سازی، صدور بخشنامه‌هایی مبنی بر اینکه اگر هرکس غیر از احمد حنبل از کس دیگری تقلید کند، مجرم است را صادر کردند اما این تهدیدها فایده‌ای نداشت زیرا احمد حنبل نیز پای درس امام صادق (ع) می‌نشست و در زمان امام علی (ع) نیز خلفای اول و دوم نیز به صراحت اعلام می‌داشتند که اگر علی نبود ما هلاک می‌شدیم.
مستشاری در زمینه منابع غنی ادعیه معصومین نیز گفت: این منابع غنی ادعیه‌ای که از معصومین (ع) به ما رسیده را نمی‌توان در هیچ کجا پیدا کرد. 
با حضور دبیر منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید باهنر کرمان و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و تنی چند از دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد کرمان از خدمات حجت‌‌الاسلام سید حسین حسینی رئیس سابق دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد استان کرمان تقدیر شد و تصدی این پست به حجت‌الاسلام حمید انصاریان که قبل از این ریاست نهاد دفتر نهاد مقام معظم رهبری در استان سیستان و بلوچستان را عهده‌دار بود، واگذار شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول