اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

تفکر بسیجی حافظ کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان گفت: تفکر بسیجی حافظ نظام و انقلاب در روزهای سخت است.

تفکر بسیجی حافظ کشور است
حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: بسیج به عنوان نیروی مردمی برخواسته از توده‌های مختلف مردمی با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شده است.
وی ادامه داد: بسیج تنها نیروی ارزشی جامعه است که همه اقشار جامعه در آن حضور داشته و بدون تکیه بر سیستم نظامی فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.
امام جمعه موقت با بیان اینکه بسیج نیرویی متکی بر سیستم‌های نظامی است نه سیستم نظامی، یادآور شد: این قشر با سیستم نظام هماهنگ بوده و قانون نظامی در آن راه ندارد.
وی ولایت‌مداری را از ویژگی‌های شاخص بسیج برشمرد و گفت: نخستین هدف این قشر تاثیر گذار در جامعه خدمت به نظام و جامعه است و همواره در این هدف پیشگام است.
حجت‌الاسلام فرجی بیان کرد: بسیج نه به ترفیع حقوقی و مالی می‌اندیشد و نه قصد اخذ ترفیع و درجه را دارد که این امر موجب تاثیر گذاری این قشر در جامعه شده است.
وی ولایت‌مداری بسیج را در راستای تحقق آرمان‌های نظام عنوان کرد و گفت: اخلاص، بی‌ریایی و خدمت بدون چشم داشت از ویژگی‌های بارز بسیج است.
امام جمعه موقت زنجان یادآور شد: بسیج هرچه دارد در طبق اخلاص گذاشته و در اختیار نظام برای رسیدن به قله‌های ترقی می‌گذارد.
 وی ادامه داد: تفاوت بسیج با نیروهای نظامی و مسلح در این است که این قشر تعامل و همکاری را برای فعالیت‌های خارج از سیستم‌های نظامی تعیین می‌کند و بدون استفاده از امکانات دولتی پشتیبان نظام است.
امام جمعه موقت زنجان حضور اقشار متخصص بسیج در عرصه‌های مختلف و ساماندهی آنان در قشرهای متخصص را موجب توانمندی این قشر تاثیر گذار دانست.
وی افزود: اگر امروز در جامعه اسلامی افتخار، اقتدار، ثبات و امنیت وجود دارد همه مدیون و مرهون وجود بسیج و بسیجی است.
حجت‌الاسلام فرجی ادامه داد: همه مسئولان ادارات و مردم باید در خدمت بسیج و به عنوان یک بسیجی در شهرستان حضور فعال داشته باشند، چرا که آنان در این نقش تعیین‌کننده‌ای  در مسائل مختلف دارند.
وی وجود بسیج را در کشور یک ضرورت مهم خواند و تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی در میان جامعه حکم‌فرما شود، مسلماً آن جامعه از تهدیدات و توطئه‌های  دشمنان در امان است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول