اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه و ارتش دو بازوی اصلی نظام و رهبری هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تمام جان و دل از سرداران سپاه حمایت می‌کنیم، گفت: سپاه و ارتش دو بازوی اصلی نظام و رهبری هستند.

سپاه و ارتش دو بازوی اصلی نظام و رهبری هستند
حسین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز با اشاره به تهدیدهای مختلف دشمن به ویژه علیه سرداران سپاه اظهار داشت: ارتش همواره در کنار سپاه این نیروهای ارزشی انقلاب و در خط رهبری را حمایت می‌کند و معتقدیم شهادت هر یک از سرداران سپاه هجمه‌ای فقط برای سپاه نیست، بلکه برای تمام کشور است.
این مقام ارتشی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شاید بین ارتش و سپاه تنها عناوین آنان متفاوت باشد اما هر دو یک هدف مشخص و آن نیز حفظ مرزهای کشور، امنیت داخلی و حفظ آرامش جامعه است.
وی به تهدیدهای مختلف دشمنان اشاره و اضافه کرد: همیشه استکبار جهانی سعی کرده از این تهدیدها داشته باشد اما مردم ما همواره با وحدت و انسجام خود و نگه داشتن حریم ولایت و پاسداشت ارزش‌های اسلامی نشان دادند، این تهدیدها نه تنها کوچک‌ترین خللی در کشور وارد نکرده بلکه همیشه سبب وحدت، انسجام و موفقیت بیشتر شده است.
محمدی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح کشور ما در برد نظامی در وضعیتی هستند که از لحاظ ایجاد وحشت و جو روانی در هر زمانی که لازم باشد فراتر از قدرت دشمنان آماده مقابله هستند.
وی خاطرنشان کرد: شهادت رزمندگان اسلام در طول انقلاب ثابت کرده که همواره سبب ایجاد وحدت و انسجام شده است.
فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در طول انقلاب تاکنون هر شهیدی دادیم پشت سر آن جوانانی رزمنده روئیده شده و جای آنان را پر کرده، هرچند که نبود این شهدای عزیز باعث ایجاد خلا شده اما استعدادهای بالقوه‌ای جایگزین آنان شده‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول