اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال برای نخستین ‌بار صورت گرفت؛

حضور ستاد مبارزه با قاچاق کالای خراسان رضوی در نمایشگاه کتاب مشهد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران به لحاظ کمیت و کیفیت در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

حضور ستاد مبارزه با قاچاق کالای خراسان رضوی در نمایشگاه کتاب مشهد
 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد پرویز فروزان‌فر صبح امروز در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران اظهار داشت: ارائه کتاب‌های پرمحتوا، حضور و ناشران ملی و بین‌المللی و پرداختن به موضوعات متنوع از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.
وی اعلام کرد: امسال برای نخستین‌بار کمیته فرهنگی و تبلیغات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با رویکرد فرهنگی در نمایشگاه کتاب حاضر شده و نسبت به آگاه‌سازی مردم از مضرات استفاده از کالای قاچاق اقدام کرده است.
دبیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: یکی از تهدیدهای جدی ما در حوزه جنگ نرم، در حوزه اقلام فرهنگی است که باید مسئولان با جدیت بیشتری نسبت به این امر حساسیت نشان دهند.
فروزان‌فر با بیان این که برای مبارزه با قاچاق کالا باید با استفاده از اقلام رسانه ای مانند کتاب، فرهنگ سازی صورت گیرد، گفت: این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای آگاه‌سازی مردم در این زمینه است.
دبیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی اظهار داشت: کار فرهنگی موثرترین روش در حوزه اقدامات پیشگیرانه و آگاه سازی مردم است. 
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول