اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برزول:

حضور رهبری در تشییع شهدای ملارد تبلیغات دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر برزول گفت: حضور مقام عظمای ولایت در هنگام تشییع پیکر شهدای حادثه اخیر خط بطلانی بر همه تبلیغات شوم و مسموم دشمنان کشید.

حضور رهبری در تشییع شهدای ملارد تبلیغات دشمن را خنثی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام سیدمحمد تقوی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهادت پاسدار شهید مهدی حاتمی نسب از شهدای حادثه ملارد در نهاوند اظهار کرد: ایران اسلامی هر چه دارد به برکت خون شهدای عزیز است.
وی ایران اسلامی را پرچمدار حرکت‌های بیدارگونه در تمام جهان خواند و گفت: همه این عزت و اقتدار به جز برکت خون پاک شهیدان ممکن و میسر نمی‌شود.
امام جمعه شهر برزول وجود ولایت و رهبری را برای همه آحاد به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران مایه آرامش و احساس غرور دانست و ابراز کرد: حضور مقام عظمای ولایت در هنگام تشییع پیکر شهدای حادثه اخیر خط بطلانی بر همه تبلیغات شوم و مسموم دشمنان کشید.
وی ادامه داد: پیام خانواده شهدا نیز مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و معاندان نظام بود که با اراده آهنین همیشه آماده شهادت و جانفشانی در راه اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی هستند.
تقوی خانواده شهدا را چشم و چراغ ایران و ملت خواند و گفت: ملتی که شهادت را عین سعادت بداند هرگز شکست نخواهد خورد.
وی تأکید کرد: کسب موفقیت‌های پی در پی در همه زمینه‌ها با وجود تهدیدات، تحریم‌ها و دشمنی‌های مخالفان و دشمنان نظام نشان از عزم بالای جوانان برای ساختن ایرانی آباد و مقتدر است.
امام جمعه برزول آینده ایران اسلامی را آینده‌ای پر از موفقیت، امید و نشاط خواند و گفت: مسئولان نظام اسلامی به برکت خون شهدا و وجود ولایت فقیه هیچ نیتی به جز خدمت صادقانه را ندارند زیرا مردم ایران اسلامی لیاقت هر گونه خدمت را دارند.
شهید مهدی حاتمی‌نسب اهل نهاوند روستای شیراوند بخش خزل از شهدای حادثه انفجار انبار مهمات در ملارد کرج به همراه تعدادی دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول