اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور سرعت‌بخشی در اجرا صورت می‌گیرد؛

واگذاری ورزشگاه شهرک صنعتی شیراز به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی گفت: امور مربوط به ورزشگاه شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

واگذاری ورزشگاه شهرک صنعتی شیراز به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جعفر صادقی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی در اجرای برخی از طرح‌های عمرانی به‌عنوان استان پیشتاز و پیشقراول کشور مطرح است و برخی از طرح‌ها در سطح شهرک‌های صنعتی کشور برای نخستین بار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام شده است.
وی با اشاره به انجام عملیات آسفالت با اساس ماکادامی برای نخستین بار در شهرک‌های صنعتی کشور در شهرک‌های صنعتی فارس گفت: این طرح از طرح‌هایی است که سبب افزایش سرعت و کیفیت و دوام اجرای طرح‌های زیرسازی و آسفالت می‌شود.
معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه در سال گذشته و با اختصاص مناسب اعتبارات ملی و استانی شاهد اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و زیرساختی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بودیم تصریح کرد: در سال گذشته شاهد افتتاح 10 شهرک جدید صنعتی و اجرای طرح‌های تکمیل زیرساخت‌ها در سایر شهرک‌های صنعتی این استان بودیم که این اقدام منحصر به فرد بود.
وی افزود: در سال جاری نیز در عین حالاختصاص اعتبارات ملی، اعتبارات استانی به میزان سال گذشته به شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اختصاص نیافته که این موضوع می‌تواند در روند اجرای طرح‌های عمرانی تاثیرگذار باشد.
صادقی اضافه کرد: البته در سطح سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و برای اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکلی مواجه نشود به دنبال افزایش اعتبارات عمرانی ملی برای فارس هستیم تا در قالب اعتبارات ملی و قانونی بودجه بخشی از این موارد را جبران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: سقف اعتبارات عمرانی اختصاص داده شده از اعتبارات استانی از محل منابع استانی متناسب با حجم فعالیت‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی استان نیست.
وی همچنین در بازدید از طرح احداث سالن ورزشی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، ابراز داشت: برای تسریع در اجرای این طرح، امور مربوط به این ورزشگاه و بهره‌برداری از آن به بخش خصوصی واگذار می‌شود.انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول