اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

تصویب 196 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از تصویب 196 پروژه محرومیت‎زدایی در سطح این استان خبر داد که در فاز اول برای نزدیک به 50 پروژه 500 میلیون تومان هزینه و تحویل مردم شده است.

تصویب 196 پروژه محرومیت‎زدایی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد‎حسین بابایی شامگاه یکشنبه در جمع پاسداران سپاه استان که در محل سالن اجتماعات سپاه منطقه مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: اجرای پروژه محرومیت‎زدایی از مناطق محروم از سال گذشته توسط سپاه با هدف خدمات‎دهی برنامه‎ریزی شد.
وی تصریح کرد: در اجرای پروژه‎ها که توسط بسیجیان انجام گرفت انجام زودتر از موعد تحویل پروژه و کاهش هزینه تمام شده آن از ویژگی‎های بارز مشارکت مردمی بوده است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در مراسم اختتامیه و بهره‎برداری از پروژه‎های محرومیت‎زدایی که دومین روز از هفته بسیج در سالن اجتماعات محیط زیست استان برگزار خواهد شد فاز دوم با واگذاری اعتبار و همکاری قرارگاه کوثر شروع به‎کار خواهد کرد.
بابایی با اشاره به تعداد بسیجیان سطح استان یادآور شد: از کل جمعیت استان حدود 600 هزار نفر بسیجی در طیف‎ها و اقشار مختلف در بسیج و محلات داریم که اقشار مختلف بسیج در قالب بسیج اساتید، بسیج‎ دانشجویی، بسیج‎ دانش‎آموزی، بسیج‎ فرهنگیان، بسیح‎ کارمندان، بسیج‎ هنرمندان، بسیج‎ طلاب، بسیج‎مداحان، بسیج ‎جامعه‎ زنان، بسیج ‎ورزشکاران و به‎تازگی بسیج‎رسانه در تهران قوت گرفته که هنوز به استان ما ابلاغ نشده است.
وی تعداد بسیجیان دانش‎آموز را تا پایان خرداد‎ماه امسال 112 هزار و 82 نفر اعلام کرد و گفت: ما در بسیج برنامه‎های متنوعی داریم از جمله اردوهای راهیان‎نور که مدت دو ‎سال است این اردوها در تمام طول سال برگزار می‎شود و تنها اختصاص به ایام نوروز ندارد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج بستر پاک و مناسبی برای رشد و تعالی است، ابراز داشت: از سال گذشته حضور دانش‎آموزان سال دوم دبیرستان برای بازدید از مناطق دفاع‎مقدس انجام گرفت که نزدیک به 8‎ هزار دانش‎آموز به این مناطق اعزام شدند.
بابایی با بیان اینکه امسال نیز از 15 مهر کاروان‎های بسیج‎دانش‎آموزی آغاز شده، خاطرنشان‎کرد: اعزام 22 هزار نفر برنامه‎ریزی در این اردوها پیش‎بینی شده و ظرف دو روز آینده اعزام دانش‎آموزان پسر اتمام و اعزام دختران دانش‎آموز دوم دبیرستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول