اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام می‌شود؛

دیدار اعضای مجمع نمایندگان اردبیل با مقام معظم رهبری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل با مقام معظم رهبری در تهران دیدار می‌کنند.

دیدار اعضای مجمع نمایندگان اردبیل با مقام معظم رهبری
 قاسم محمدی دقایقی پیش در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این دیدار از فرصت پیش آمده استفاده خواهیم کرد تا موضوعات و مسائل اساسی و مشکلات منطقه را در حوزه‌های مختلف با مقام معظم رهبری مطرح کنیم و از معظم‌له برای حل مشکلات و درخواست‌ها و مطالبات مردم استان یاری بطلبیم.
وی با اعلام اینکه در این جلسه قرار است موضوعات و مسائل مختلف اجتماعی، فرهنگی، عمرانی، سیاسی، اقتصادی و دیگر موضوعات مورد توجه، مطرح شده و دستورات لازم برای حل بسیاری از آنها گرفته شود، افزود: امیدواریم نتیجه و ثمره این دیدار برای مردم استان اردبیل پر از خیر و برکت و خوش یمن باشد.
محمدی ابراز داشت: در این دیدار با شکوه تلاش می‌‌کنیم وقت و فرصت مناسبی را نیز برای دیدار مردم استان اردبیل با مقام معظم رهبری و همچنین دعوت از ایشان برای حضور در این استان تعیین کنیم که انتظار می‌رود این درخواست مورد توجه قرار گیرد.
این نماینده مجلس ادامه داد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان استان اردبیل خود را تابع اصیل و همیشگی خط روشن ولایت می‌دانند و هرگز از رهنمودها و هدایت‌گری‌های مقام معظم رهبری بی‌بهره و بی‌نصیب نیستند.
محمدی گفت: ما با داشتن مشکلات و تنگناهای مختلف با وجود توسعه روز افزون استان در چند سال اخیر می‌توانیم با عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب در مسیر توسعه، رشد و بالندگی حقیقی گام برداشته و به پیشرفت استان سرعت دهیم.
نماینده مردم اردبیل در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس قول داد تا بعد از پایان جلسه مشروح مسائل مطرح شده و موضوعات طرح شده در این جلسه را که پر خیر و برکت خواهد بود به اطلاع مردم استان اردبیل برساند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول