اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد:

وحدت بسیجیان گلستانی در اجتماع باشکوه 5 آذر

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اوج برنامه‎های شاخص هفته بسیج را در روز پنجم آذر با حضور یکپارچه بسیجیان سراسر کشور و در استان گلستان نیز در محل استادیوم آزادی عنوان کرد.

وحدت بسیجیان گلستانی در اجتماع باشکوه 5 آذر
محمد‎حسین بابایی صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هفته بسیج امسال با شعار بسیج، ولایت و بیداری اسلامی نامگذاری شده که با برنامه‎های متنوعی در سطح استان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: حضور باشکوه بسیجیان در مراسمات هفته بسیج نشان خواهد داد که آنها همان روحیه دهه اول انقلاب را دارند و آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به برنامه‎های افتتاحیه هفته بسیج در سطح استان خاطرنشان کرد: برنامه‎های این هفته از سی‎ام آبان ماه آغاز می‎شود و همزمان با اول محرم ختم هفته بسیج را خواهیم داشت.
بابایی در خصوص برنامه‎های نخستین روز هفته بسیج بیان داشت: روز دوشنبه 30 آبان که با شعار بسیج، اخلاق و معنویت نام گرفته با چهار عنوان برنامه؛ صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات استان، جشنواره قرآنی طلاب بسیجی، همایش توجیهی مسئولان عقیدتی حوزه‎های بسیج و جشنواره شعر دفاع مقدس آغاز می‎شود.
وی با اشاره به اینکه روز دوم تحت عنوان بسیج، سازندگی و خدمت‎رسانی نامیده شده، افزود: مراسم اختتامیه و بهره‎برداری از پروژه‎های محرومیت‎زدایی، افتتاح خانه بهداشت، همایش عفاف و حجاب خواهران بسیجی ادارات، افتتاح طرح گابیون و افتتاح پروژه‎های محرومیت‎زدایی را از دیگر برنامه‎های این روز دانست.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به برنامه‎های روز بسیج، خودباوری و جهاد علمی اشاره کرد و یادآور شد: در سومین روز از هفته بسیج شاهد برگزاری همایش جهادگران علم و فناوری، برنامه‎های اردویی فرهنگی، تربیتی پیشکسوتان، همایش حلقه‎های شجره طیبه صالحین، همایش منادیان عاشورایی و همایش بزرگ دانشجویی را خواهیم داشت.
بابایی عنوان کرد: برنامه‎های روز سوم که با شعار بسیج، ایثار و شهادت مزین شده با برنامه‎هایی نظیر همایش نخبگان بسیجی خواهر، جشنواره دانش‎آموزی، دانشجویی، طلاب و فرهنگیان و غبار‎روبی گلزار مطهر شهدا خاتمه خواهد یافت.
وی در خصوص اینکه روز چهارم هفته بسیج همزمان با روز جمعه مقارن شده، گفت: شعار این روز تحت عنوان بسیج، جهان اسلام و انتظار نام گرفته و با برگزاری دعای ندبه، حضور گسترده و سازماندهی شده بسیجیان در نمازهای جمعه به استقبال پنجمین روز از این هفته خواهیم رفت.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به برنامه‎های روز بسیج، جوانان و اقتدار اشاره کرد و گفت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، ویزیت رایگان برای عموم مردم، اجتماع بزرگ گردان‎های عاشورا و الزهرا در پنج آذر سالروز تشکیل بسیج 20 میلیونی از برنامه‎های تدارک دیده شده این روز است.
بابایی در خصوص اعلام برنامه‎های آخرین روز این هفته که با نام بسیج، امر به معروف و نهی از منکر یاد شده، بیان داشت: مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، برگزاری مراسم معنوی و مذهبی، همایش امر به معروف و نهی از منکر، یادواره شهدای پایگاه بسیج مخابرات استان و اختتامیه مسابقات ورزشی همراه با مراسم عزاداری ماه محرم را پایان بخش برنامه‎های هفته بسیج یاد کرد.
وی به برنامه‎های عمومی در طول هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، سرکشی از خانواده‎های معظم شهدا و ایثارگران، اعزام مهندسان بسیجی به همایش ملی دانش‎آموختگان، گروه‎های کشاورزی و منابع طبیعی کشور به تهران، طرح سنجش سلامت دانش‎آموزان، برگزاری شب شعر و خاطره در پایگاه‎های مقاومت و برگزاری جشنواره وبلاگ‎نویسی را از مهم‌ترین برنامه‎های هفته بسیج دانست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول