اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری سیریک خبر داد:

تحقق صرفه‌جویی 2.3 میلیون لیتری گازوئیل در سیریک

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بندرسیریک از تحقق صرفه‌جویی بیش از 2 میلیون 300 هزار لیتر نفت گاز طی شش ماهه نخست سال در این شهرستان خبر داد.

تحقق صرفه‌جویی 2.3 میلیون لیتری گازوئیل در سیریک
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر سیریک در شرق هرمزگان، فلکناز دهقانی شامگاه دوشنبه در نشست مدیران شهرستانی با اشاره به برنامه‌های پیشگیرانه فرمانداری این شهرستان در راستای جلوگیری از اصراف سوخت اظهار داشت: در راستای کنترل و مصرف بهینه انرژی و جلوگیری از قاچاق سوخت طی شش ماهه نخست سال در شهرستان سیریک بیش از 2میلیون 300 هزار لیتر نفت گاز صرفه جویی شده است که این امر تنها با تعامل مناسب مردم با مسئولان تحقق یافته است.
وی با بیان اینکه دولت خدمت‌گذار سعی دارد به صورت جدی و با شتاب بیش از پیش در راستای رفاه مردم و عمران و آبادی شهر و روستاها زمینه‌های رشد و ترقی را فراهم سازد، اظهار داشت: در ماه‌های اخیر مبلغی بیش از 5 میلیارد ریال برای احداث ساختمان دهیاری‌ها، احداث پارک، بوستان روستایی، روشنایی معابر، احداث آرامستان به دهیاری‌های شهرستان اختصاص یافته است.
سرپرست فرمانداری و رئیس شورای اداری شهرستان سیریک افزود: در شش ماهه نخست امسال در شهرستان سیریک در راستای کنترل و مصرف درست انرژی و جلوگیری از قاچاق سوخت بیش از 2میلیون و 300 هزار لیتر نفت گاز در بخش‌های کشاورزی، شیلات، بازرگانی و حمل و نقل صرفه جویی شده است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در فاصله آخرین نشست مدیران شهرستانی و نشست حاضر "طرح سرشماری نفوس و مسکن" به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای شهرستان واقع شده است، از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها در این راستا تقدیر کرد و افزود: لازمه برنامه‌ریزی جامع و تصمیم‌‌گیری موثر و کارآمد، داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق است تا بتوان برای تحقق اهداف چشم  انداز بیست ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه در گرو همکاری مردم و دقت عمل مسئولان دولتی و نهادها گام برداشت.
شهردار سیریک نیز در ادامه بیان کرد: طی روزها و ماه‌های آینده تعداد دو پروژه شامل هزار متر آسفالت بلوار معلم شهر و مجتمع تجاری شهرداری در سه طبقه شامل 50 واحد تجاری با اعتبار یک‌میلیارد تومان با توان اشتغال‌زایی 100 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیر مستقیم آماده بهره‌برداری است.
محمد سعدینی اضافه کرد: شهرداری سیریک دارای قدمت 15 ساله است که تاکنون توانسته با احداث بازار ماهی و احداث مغازه‌های تجاری در بلوار ساحلی شهر سیریک ضمن ایجاد زمینه اشتغال برای بیش از 30 نفر اشتغال‌زایی مستقیم کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهر سیریک دارای ظرفیت‌های مناسبی در مباحث شهری است، گفت: می‌توان با فراخوانی بخش خصوصی و اجرای پروژه‌های زیربنایی در این شهر ظرفیت‌های را فعلیت بخشید.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول