اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت توزیع برق بوکان اعلام کرد:

به‌کارگیری انرژی‌های نو در صنعت برق بوکان

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت توزیع برق بوکان گفت: انرژی‌های نو در صنعت برق بوکان در راستای کاهش میزان مصرف برق در این شهرستان به‌کارگیری شده است.

به‌کارگیری انرژی‌های نو در صنعت برق بوکان
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان محمد سلیمی شامگاه سه شنبه در  بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شرکت توزیع برق آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده است و در این سال شرکت توزیع نیروی برق بوکان مصمم است بر مبنای رعایت اصول صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و حذف هزینه‌های غیرضروری و جهت‌گیری مصارف در راستای الگوی صحیح مصرف و در اولویت قرار دادن تأمین برق، افزایش توسعه، بهره‌گیری از انرژی‌های نو و تکمیل پروژه‌های برق، همگام با سایر دست‌اندرکاران صنعت برق استان به منظور تامین شبکه‌ای پایدار و کاهش تلفات انرژی و ارائه خدمات بهینه به مشترکان با هدف تسهیل و تسریع در اجرای امور با انجام برنامه‌ریزی به نحو مطلوب اقدام کند.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های شرکت توزیع نیروی برق بوکان در این زمینه، تصریح کرد: کاهش پیک مصرف شبکه به میزان 5 درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تعویض 2 هزار و 140 شعله لامپ و جایگزینی لامپ‌های کم مصرف از جمله برنامه‌هایی است که در راستای کاهش پیک مصرف انجام گرفته است.
این مسئول به برگزاری کلاس‌های آموزشی و توجیهی در مدارس اشاره کرد و ابراز داشت: برنامه‌ریزی برای استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی به صورت بهینه، تهیه و پخش پوستر و بروشورهای مدیریت مصرف در بین مردم به‌ویژه دانش‌آموزان، به‌کارگیری و مورد استفاده قرار دادن لوازم مستعمل اداری از دیگر برنامه‌هایی است که در مدیریت شرکت توزیع برق بوکان در سال جاری انجام گرفته است.
سلیمی جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد:  انشعاب‌های غیرمجاز در بوکان جمع‌آوری شده و بر این اساس 2 هزار و 500  انشعاب جدید برق به متقاضیان واگذار شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول