اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

خدمت به محرومان تضمین کنند‎ه بهشت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: یکی از کارهای تضمین شده که انسان را راهی بهشت می‎کند خدمت به محرومان است.

خدمت به محرومان تضمین کنند‎ه بهشت است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی عصر سه‌شنبه در مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیا قرب کوثر اظهار داشت: رویکرد سپاه که در همه عرصه ‌ها تلاش می‎کند این است که در خصوص آنچه نیاز کشور است ورود پیدا کند و آن را به ثمر بنشاند.
وی با اشاره به اجرای 196 پروژه محرومیت‌زدایی در گلستان گفت: ما برای اجرای این پروژه‎ها با رده بهره‎بردار مثلا در بحث مساجد اوقاف و امور خیریه، خانه محرومان کمیته امداد امام خمینی (ره) و در بحث خانه عالم با سازمان تبلیغات اسلامی موافقتنامه امضاء کرده‎ایم.
بابایی به بسته‎های خدماتی سپاه در نقاط محروم اشاره کرد و بیان داشت: سپاه بسته‎های خدماتی، بهداشتی و امدادی را نیز برای مردم در نقاط محروم ارائه کرده و اینها اثر مثبتی در روحیه مردم به جا می‎گذارد.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه تاکنون 500 میلیون تومان از اعتبار پروژه‎های محرومان تامین شده، خاطرنشان کرد: این پروژه‎ها بالغ بر 3 میلیارد و 620 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که می‌طلبد شرایطی فراهم شود تا از کمک‎های مجموعه استانی نیز برخوردار شویم.
وی با اشاره به اینکه فعالیت در نظام اسلامی با هدف خدمتگزاری است، افزود: اعتبارات استانی در کنار اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیا موجب هم‌افزایی و اجرای بهتر پروژه‎ها در نقاط محروم می‎شود.
بابایی در ادامه افزود: علاوه بر این پروژه‎های سپاه ساخت و سازه‎های وسیعی در سراسر استان در حال انجام است از جمله ساخت 47 سالن ورزشی برای مراکز حوزه مقاومت در روستاها و از این لحاظ در رده استان‌های برتر کشور قرار گرفته‎ایم.  
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه بسیج هم عرض با ادارات است، اذعان داشت: بسیج در دل همه سازمان‌ها جای دارد چرا که وظیفه آن سازماندهی، جذب، آموزش و به کارگیری مردم برای بازسازی و بهره‎برداری ساختارهای انقلاب است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول