اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دومین‌بار در بیمارستان رضوی؛

کنگره گردشگری سلامت در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی از برگزاری کنگره گردشگری (توریست درمانی) برای دومین‌بار در بیمارستان رضوی خبر داد.

کنگره گردشگری سلامت در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید عبدالحسینی ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه کنگره نروتروما در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته از میان کشورهای اسلامی خاورمیانه طبق بررسی‌های انجام شده بیمارستان فوق تخصصی رضوی برای برگزاری کنگره توریست درمانی یا گردشگری سلامت انتخاب شد.
رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی در ادامه افزود: امسال نیز برای دومین‌ بار بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی برای برگزاری این کنگره انتخاب شد که برای شرکت در آن از 150 کشور برای تبادل نظر در مورد نخستین پیشرفت‌های علم پزشکی و انتفال ان به یکدیگر دعوت به‌عمل آمده است.
وی افزود: توریست و توریست‌درمانی چند سالی است که در کشور  مطرح است اما در این زمینه نسبت به کشورهای دیگر که از ما عقب‌تر هستند کمتر حرکت کردیم.
وی تاکید کرد: بحث توریست در‌مانی توسط جمهوری اسلامی باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا ظرفیت‌های کشور ما از نظر پزشکی و تجهیزات درمانی و توانایی پزشکان ما قابل رقابت با کشورهای پیشرفته است.
عبدالحسینی با اشاره به اینکه حیف است که از این توانایی‌ها استفاده نشود، تصریح کرد: باید توجه داشته باشیم که نیاز منطقه برای درمان به کشورهای اروپایی احساس می‌شود.
وی بیان کرد: کشورهای عربی بسیار علاقه‌مند هستند که یک درمان در سطح اروپا با فرهنگ اسلامی داشته باشند و اگر هم‌طراز همان درمان در کشور ما باشد انها بسیار راغب هستند که به کشوری که با فرهنگ اسلامی درمان انجام می‌شود بیایند.
رئیس بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: اینها امتیازاتی است که ما توسط آن می‌توانیم جذب توریست داشته باشیم چه از لحاظ درآمدی و چه از لحاظ تبلیغات فرهنگی و شناساندن شکل واقعی جمهوری اسلامی به همه دنیا و روی آن باید کار کنیم تا از این عرصه استفاده خوبی ببریم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول