اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد:

فعالیت 900 هسته پژوهشی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

خبرگزاری فارس: معاون اداری مالی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از فعالیت 900 هسته پژوهشی در کانون‌های فرهنگی و هنری در کشور خبر داد.

فعالیت 900 هسته پژوهشی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد
عبدالحسین آل‌محمد ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در راستای توانمند‌سازی دست‌اندرکاران کانون‌های تخصصی فرهنگی و هنری مساجد، 10 دوره آموزش طرح‌نویسی در کشور متناسب با موضوع فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که در حال حاضر یک دوره آن در تهران برگزار شده و مابقی دوره‌ها تا پایان سال برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از دیگر ماموریت‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری آماده‌سازی اعضا و مسئولان کانون‌های فرهنگی، ائمه جماعات مساجد در راستای هماهنگ کردن آموزش‌های لازم ارائه می‌شود‌.
معاون اداری مالی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برگزاری اردوهای آموزشی در مشهد مقدس در سال جاری خبر داد و افزود: این اردوهای آموزشی برای 4 هزار مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری در مشهد مقدس برگزار شد.
وی افزود: دوره آموزشی ائمه جماعات نیز در سال جاری برای 3 هزار ائمه جمعه با اهداف پیش‌بینی شده این طرح برگزار شد‌.
آل‌محمد از برگزاری طرح تلاوت نور در 25 هزار مسجد کشور در سال جاری خبر داد و بیان داشت: 40 هزار جلد قرآن در مساجد استان توزیع شده و 30 هزار جلد نیز تا پایان سال توزیع می‌شود.
وی از توزیع سالانه 40 هزار میلیارد ریال کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری خبر داد و افزود: 16 میلیارد ریال کتاب در سال جاری توزیع شده و مابقی نیز تا پایان سال توزیع می‌شود.
معاون اداری مالی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خاطرنشان کرد: مشارکت در برگزاری طرح‌های ملی و فرهنگی و جشن‌های رضوی، دهه کرامت با مشارکت 24 دستگاه اجرایی با محوریت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری و برگزاری مسابقات و طرح‌های قرآنی را از دیگر فعالیت‌های ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اعلام کرد.
وی از فعالیت 900 هسته پژوهشی کانون‌های فرهنگی و هنری در کشور را از دیگر موفقیت‌های ستاد عالی برشمرد و بیان داشت: نتایج پژوهش‌های این هسته‌های پژوهشی به چاپ می‌رسد.
آل‌محمد یادآور شد: در حوزه اداری در ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد 31 استان و 32 دبیرخانه فعالیت می‌کنند که به سیستم یکپارچه مالی، حسابداری، اتوماسیون اداری مجهز بوده و به صورت آنلاین با مراکز استان‌ها ارتباط برقرار می‌کنند.
وی برگزاری پنج دوره آموزشی برای مسئولان اداری و مالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از دیگر برنامه‌های استان ستاد عنوان کرد و گفت: تا پایان سه ماهه نخست سال 91 این دوره‌ها برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول