اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مشکلی برای برگزاری جشنواره استانی مطبوعات وجود ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در صورت در صحنه بودن خانه مطبوعات هیچ مشکلی برای برگزاری جشنواره استانی مطبوعات در زنجان وجود ندارد.

مشکلی برای برگزاری جشنواره استانی مطبوعات وجود ندارد
علی سهندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: برگزاری جشنواره استانی مطبوعات از سوی معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز مورد تایید است.
وی با بیان اینکه خانه مطبوعات استان زنجان باید در راستای برگزاری جشنواره استانی مطبوعات برنامه‌ریزی انجام دهد، یادآور شد: از برگزاری جشنواره مطبوعات در استان حمایت می‌کنم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: در صورتی که خانه مطبوعات استان آمادگی لازم را داشته باشد، هیچ مشکلی برای برگزاری این جشنواره در استان وجود ندارد.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های کشور بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم و اعلام آمادگی خانه مطبوعات جشنواره استانی نیز برگزار می‌شود.
سهندی با بیان اینکه در چارچوب قانون حمایت‌های لازم از برگزاری جشنواره مطبوعات می‌شود، اظهار داشت: برگزاری این جشنواره موجب پویایی خبرنگاران می‌شود.
وی با اشاره به احیای فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان زنجان خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان و اجرای برنامه‌های مختلف شور و شوق خاصی به فرهنگسرای امام داده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزاری جشنواره‌های مختلف را از برنامه‌های سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، برگزاری جشنواره تئاتر، برگزاری جشنواره شعر آیینی غدیر تنها بخشی از برنامه‌های اداره کل استان است که در آبان‌ماه سال جاری برگزار شد.
وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی برای حضور هنرمندان در عرصه هنر پیش‌بینی شده و استقبال هنرمندان از این برنامه‌های موجب رونق بیشتر این برنامه‌ها شده است.
سهندی بیان کرد: احداث سالن نمایش استان که در ضلع شمال غربی فرهنگسرای امام خمینی (ره) که در سال‌های گذشته روند اجرایی آن کندتر شده بود در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.
وی یادآور شد: سالن نمایش استان در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع که در منطقه شمال غرب کشور بی‌نظیر است در زنجان احداث می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه برای این پروژه یک میلیارد تومان اختصاص یافته است، افزود: در سال جاری نیز 300 میلیون تومان به این امر اختصاص یافته است که اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این سالن در سه فاز در زنجان احداث می‌شود، یادآور شد: فاز نخست این مجموعه در حال انجام است و دو فاز دیگر آن با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
سهندی خاطرنشان کرد: برای احداث و تکمیل این پروژه 5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که امیدواریم این امر محقق شود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول