اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نیشابور:

شاعران نیشابوری برترین‌های جشنواره‌های شعر کشور شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: شاعران فرهیخته این شهرستان در دو جشنواره نیشابور کشوری شعر یادمان ولایت استان کرمان و قربان تا غدیر خراسان جنوبی مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

شاعران نیشابوری برترین‌های جشنواره‌های شعر کشور شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور محمود عباس‌نژاد اظهار داشت: در نخستین جشنواره شعر یادمان ولایت استان کرمان که در تالار عماد کرمانی برگزار شد، شاعران جوان و پیشکسوت نیشابوری مریم عمارلو در بخش شعر ولایی به مقام اول کشور دست یافت و استاد خدابخش صفادل مقام دوم بخش آیینی و در بخش شعر بیداری اسلامی معصومه سادات شاکری مقام دوم را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: همچنین در هفتمین جشنواره قربان تا غدیر خراسان جنوبی که در مجتمع فرهنگی هنری بیرجند برگزار شد در بین شاعران مطرح کشور معصومه سادات شاکری به مقام برتر جشنواره دست یافت.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور خاطرنشان کرد: در این همایش ملی که اهالی فرهنگ و ادب و مسئولان اجرایی کشور از جمله حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند، لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی به نفرات برتر اهدا شد.
عباس‌نژاد بیان داشت: در سال جاری شاعران فرهیخته و ولایت‌مدار نیشابوری با شرکت در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری مقام‌های برتر را در بین شاعران مطرح کشور از آن خود کرده‌اند که این سبب عزت و سربلندی مردم ادب‌پرور نیشابور است که فرزندان خلف بزرگان شعر و ادب پارسی خیام، عطار، نظیری و ... امروزه نیز نام این فرزانگان را زنده نگه داشته‌اند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول