اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اطاعت کامل از رهبری ادامه خط امام و شهداست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ادامه خط بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا تنها با اطاعت کامل از رهبری ممکن خواهد شد.

اطاعت کامل از رهبری ادامه خط امام و شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام بعدازظهر امروز در یادواره شهدای دهستان شلیل شهرستان اردل با گرامیداشت یاد شهدا و امام شهدا، اظهار داشت: شهدا و امام شهدا راه مستقیم کمال را برای ما ترسیم کردند که باید امروز ما با بصیرت و آگاهی این خط مستقیم را گم نکرده و از آن منحرف نشویم.
وی تصریح کرد: شهدای ما در این جنگ هشت ‌ساله با تأسی از شهدای کربلا بی‌نام و نشان رفتند و نگذاشتند به اسلام عزیز لطمه وارد شود. 
نکونام از شهدا به عنوان وارثان حقیقی انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امنیت کنونی جامعه مرهون خون مطهر شهداست.
امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به هفته بسیج، بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد و گفت: تفکر بسیجی همان تفکر امام راحل و شهدای دفاع مقدس است و در سایه همین تفکر اهداف انقلاب محقق خواهد شد.
 نکونام بر ضرورت ترویج و نهادینه ‌کردن فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، فداکاری و شهادت در جامعه به ‌ویژه برای نسل‌های پس از جنگ تاکید کرد و افزود: در این راستا باید قبل از هر چیز نسل جوان از رشادت‌ها و فداکاری‌های طلایه‌داران فتح و پیروزی آشنا شده و ویژگی‌های فرهنگ دفاع مقدس برای آنان به بهترین شکل تشریح شود.
وی بسیج را مدافع حریم ولایت دانست و گفت:‌ بسیج در راه احیای ارزش‌های الهی و پاسداشت آنها گام‌های بلندی برداشته تا ثابت کند که همچنان در راه امام راحل قرار داشته و ادامه آن که همان پیروی از رهبری است را در دستور کار دارد.
امام جمعه شهرکرد بر ضرورت تکریم مقام بسیجی و گرامیداشت هفته بسیج تاکید کرد و گفت: بزرگداشت هفته بسیج گرامیداشت یک تفکر است و این تفکر هم تنها متعلق به یک شخص یا گروه خاصی نبوده بلکه به آحاد ملت تعلق دارد.
وی همچنین بسیج را بدنه فعال ملت دانست و افزود: بسیج تاکنون در هر عرصه‌ای که وارد شده، عملکرد بی‎نظیری از خود به جا گذاشته و به الگویی برای فعالیت در آن عرصه تبدیل شده است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با تبیین ابعاد تفکر بسیج اظهار داشت: تفکر بسیج همان معرفتی است که به فرد قدرت و بینش تمییز حق از باطل را اعطا کرده و وی را در راه آرمان و عقیده و در مسیر خدایی خدمت به خلق استوار و ثابت نگه‌ می‌دارد.
 انتهای پیام/ر
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول