اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بروجن در مجلس:

مجلس فشارها در پرونده اختلاس را نمی‌پذیرد / اژه ای پاک و نفوذناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: بیانیه صادر شده در مجلس به دلیل برخی فشارهای بیرونی و رایزنی‌ها از کانال‌های مختلف برای مخدوش کردن روند کاری مسئولان پرونده اختلاس بود.

مجلس فشارها در پرونده اختلاس را نمی‌پذیرد / اژه ای پاک و نفوذناپذیر است
سیروس برنا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: نمایندگان ملت خواهان برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی برای عبرت‌آموزی دیگران و پاکسازی سیستم بانکی کشور هستند.
وی افزود: وکلای ملت با صدور بیانیه‌ای از قوه قضائیه به ویژه قاضی ویژه بررسی این پرونده حجت‌الاسلام اژه‌ای درخواست کردند که به نحو قاطع و محکم با مفسدان اقتصادی برخورد کنند.
برنا با اشاره به علت صدور چنین بیانیه‌ای از سوی وکلای ملت، گفت: نمایندگان مجلس به‌ علت اعمال برخی فشارهای بیرونی و رایزنی‌ها از کانال‌های مختلف برای مخدوش کردن روند کاری مسئولان این پرونده نسبت به صدور چنین بیانیه‌ای اقدام کرده‌اند.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به لحاظ مبانی نظری هر شرایط مخالفی که در روند یک کشور ایجاد شود از آن به عنوان چالش یاد می‎شود، گفت: این چالش ایجاد شده برای نظام جمهوری اسلامی مولد فرصت و تهدید است، برهمین اساس مسئولان باید با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود این تهدید را به یک فرصت برای پاکسازی سیستم بانکی از هر ناپاکی و آلاینده‌ای تبدیل کنند.
وی تأکید کرد: مسئولان این پرونده اقتصادی باید با انجام بررسی‌های دقیق و رسیدن به کنه ماجرا سره را از ناسره مشخص تا عدالت اجتماعی به طور کامل جاری و ساری شود.
برنا خاطرنشان کرد: برهمین اساس صرف‌نظر از برخوردی که با متخلفان این پرونده صورت می‌گیرد، این پرونده یک خروجی مهم برای این ملت به دنبال خواهد داشت که این خروجی پاکسازی سیستم بانکی و جلوگیری از وقوع دوباره چنین حوادث و وقایع است.
نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید با بکارگیری افراد توانمند، شایسته، صالح و با تجدیدنظر در ساز و کار دستگاه‌های نظارتی برای پاکسازی سیستم‌های بانکی و اقتصادی گام موثری بردارد.
وی ادامه داد: با توجه به سوابق و شناختی که ملت ایران از توانمندی‌ها، قابلیت، پاکدامنی و نفوذناپذیری قاضی اژه‌ای دارند مطمئن هستیم که ایشان در زمان مناسب این پرونده را به سر منزل مقصود خواهند رساند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول