اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت والیبال استان اصفهان خبر داد:

آغاز رقابت‌های والیبال بانوان استان اصفهان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: از امروز رقابت‌های والیبال قهرمانی شهرستان‌های استان اصفهان در بخش بانوان به طور رسمی آغاز می‌شود.

آغاز رقابت‌های والیبال بانوان استان اصفهان
اکرم ابن یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های والیبال قهرمانی شهرستان‌های استان اصفهان در بخش بانوان از امروز با حضور 12 تیم در سالن شهید صفوی‌پور و در مدت سه روز برگزار می‌شود.
وی همچنین به دیگر رقابت‌های والیبال که در آینده‌ای نزدیک در بخش بانوان استان اصفهان برگزار می‌شود، اشاره کرد و افزود: از دهم و یازدهم آذر ماه سال جاری رقابت‌هایی به عنوان آتیه سازان با حضور 24 تیم و با حضور دختران نوجوان متولد سال‌های 1378 و 1379 آغاز  می‌شود.
نایب رئیس هیئت والیبال استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود از فعالیت‌های برون استانی این هیئت خبر داد و گفت: در 25 آذر ماه شاهد رقابت‌های والیبال قهرمانی امیدهای کشور که در استان مازندران برگزار می‌شود، هستیم.
وی تاکید کرد: رقابت‌های قهرمانی والیبال بانوان کشور نیز در بهمن ماه سال جاری و با حضور 16 تیم در استان قزوین برگزار می‌شود.  
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول