اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد:

مصرف 45 هزار لیتر گازوئیل ماهانه در خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: اهالی شهرستان خلخال ماهانه 45 هزار لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند.

مصرف 45 هزار لیتر گازوئیل ماهانه در خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی در جلسه مدیریت بحران شهرستان خلخال که ظهر امروز برگزار شد اظهار داشت: 20 هزار لیتر از این مصرف ماهانه برای ماشین‌آلات راه و ترابری خلخال تخصیص یافته است.
وی به ذخیره‌سازی مناسب سوخت نفت سفید اشاره و اضافه کرد: از یک ماه پیش ذخیره‌سازی سوخت نفت در مناطق روستای فاقد گاز در خلخال آغاز شده و مشکلی را در این ارتباط شاهد نیستیم.
این مسئول به بارش‌های مختلف در دو ماه گذشته اشاره کرد و افزود: بارش‌های فصل پاییز نشان می‌دهد که امسال سال پر باران و پر نعمتی را سپری خواهیم کرد که شایسته است تمام مسئولان شهرستان در این ایام با آمادگی کامل در حوزه فعالیت خود آماده باشند.
عبداللهی حساسیت کار مدیران شرکت گاز، برق، منابع طبیعی، پلیس راه، ‌محیط زیست، راه و ترابری و شرکت نفت، بازرگانی و جمعیت هلال احمر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: این نیروها در فصل سرد سال و زمستان پیش رو باید آمادگی خود را برای امداد رسانی در مواقع اضطراری و ضروری حفظ کنند.
وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و زمستان زودهنگام از راه‌ و ترابری شهرستان انتظار داریم تا نسبت به تهیه تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین راهداری اقدام کند.
فرماندار خلخال کوهستانی بودن این شهرستان را یادآور شد و بیان داشت: در کنار برودت هوا و مسدود شدن راه‌های اصلی و فرعی و روستایی باید این اداره از طریق اجاره چهار دستگاه لودر را از بخش خصوصی به کار بگیرد تا برفروبی‌ها به موقع انجام شود.
عبداللهی همچنین خواستار برنامه‌ریزی برای بازگشایی مناسب راه‌ها و برفروبی مسیرهای روستایی در فصل سرد سال به ویژه ماه‌های بهمن و اسفند شد و گفت: با توجه به زمان انتخابات و دوران تبلیغات در این ایام شایسته است بازگشایی این مسیرها به سرعت و با برنامه‌ریزی درست انجام شود.
وی همچنین از اهالی خلخال خواست به دلیل برودت هوا در مصرف گاز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت: هم اکنون 142 واحد نانوایی در شهرستان خلخال فعالیت می‌کنند که 61 واحد با سوخت گازوئیل، 37 واحد دوگانه سوز و 81 واحد گازسوز هستند
بقیه‌الله بابایی افزود: با توجه به الزامی شدن تمام نانوایی‌ها به دوگانه سوز کردن سیستم سوخت‌رسانی خود شایسته است در این زمینه اقدام مناسب انجام شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول