اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز در اراک؛

جشنواره فرهنگی بسیج دانشجویی آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: همزمان با ششمین روز از هفته بسیج، جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی امروز در شهرک دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی اراک آغاز به‌کار کرد.

جشنواره فرهنگی بسیج دانشجویی آغاز به‌کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرمانده بسیج دانشجویی استان مرکزی در مراسم افتتاح این جشنواره گفت: امروز دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی هدف دشمنان در جنگ نرم قرار گرفته‌اند که باید در برابر توطئه‌های دشمنان بیدار و هوشیار باشند.
ابوالقاسم شریفی تصریح کرد: بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار موثری را ایفا کردند و امروز در جنگ نرم رسالت سخت و سنگینی را بر عهده دارند.
وی با تاکید بر اینکه  نهال بسیج روز به روز ریشه‌دارتر و تنومندتر می‌شود، افزود: بسیجیان نه تنها در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام آماده جانفشانی هستند، بلکه در راه پیشرفت و ترقی ایران اسلامی از پیشتازان هستند و در عرصه‌های مختلف با تفکر بسیجی موجبات پیشرفت ایران اسلامی را رقم زده‌اند.
فرمانده بسیج دانشجویی استان مرکزی فلسفه وجودی بسیج را فرهنگ‌سازی  دانست و ادامه داد: با تفکر بسیجی تمام کارهای سخت سهل و آسان و بسیاری از مشکلات برطرف شده که باید این تفکر در لایه‌های مختلف جامعه نفوذ کند که تاکنون در این زمینه موفق عمل شده است.
شریفی اذعان داشت: امروز در حالی دشمنان، ایران اسلامی را به حمله نظامی تهدید می‌کنند که روحیه بزرگ جوانان بسیجی کشور بیش از هر زمان دیگر آماده جانفشانی و شهادت در راه ایران اسلامی هستند.
جشنواره فرهنگی ورزشی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مرکزی با حضور 200 دانشجو از دانشگاه اراک، پیام نور، علمی و کاربردی، علوم پزشکی و شهرستان شازند و فراهان در رشته‌های تیر اندازی، شنا، فوتسال و پینگ پنگ از امروز در اراک آغاز به کار کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول