اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی هفتکل خبر داد:

اعزام 21 روحانی در ماه محرم به هفتکل

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی هفتکل از اعزام 21 روحانی در محرم به نقاط مختلف این شهرستان ویژه این ایام خبر داد.

اعزام 21 روحانی در ماه محرم به هفتکل
حجت‌الاسلام محمد کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل به تشریح برنامه‌های محرم پرداخت و اظهار داشت: اعزام روحانی به روستاها و نقاط مختلف شهر یکی از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی هفتکل در ماه محرم امسال است که در این راستا 10 روحانی از خارج استان دعوت شده‌اند و 11 روحانی هم از روحانیان مستقر در شهرستان در این برنامه‌ها شرکت خواهند کرد.
وی یکی از کارهای مهم روحانیان در طول دهه محرم را حضور در مدارس شهرستان عنوان کرد و افزود: روحانیون با حضور در مدارس ضمن بررسی واقعه عاشورا از جوانب مختلف، به سئوالات و شبهات دینی و فرهنگی دانش‌آموزان پاسخ خواهند داد.
این مسئول فرهنگی در شهرستان هفتکل خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با روحانیانی که به مدارس اعزام می‌شوند در میان بگذارند و از آن‌ها برای رفع مشکلات خود در زمینه مسائل عقیدتی، مذهبی و دینی کمک بگیرند.
کریمی اقامه نماز جماعت در ادارات و دستگاه‌های دولتی، بیان احکام شرعی در مساجد روستاها و پاسخ به شبهات جوانان را از دیگر برنامه‌های روحانیون اعزامی به هفتکل بیان کرد و افزود: در برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده با هیئت‌ها و حسینیه‌های شهر هر شب یک روحانی در مراسمات و عزاداری‌های نقاط مختلف شهر حضور می‌یابد و به تبیین فرهنگ عاشورا و درس‌های عاشورا برای عزاداران به ویژه نسل جوان می‌پردازد.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی هفتکل گفت: تبیین مواضع نظام اسلامی، منویات ولی امر مسلمین جهان و بیداری اسلامی  از دیگر اقداماتی است که روحانیون در طول دهه محرم برای بصیرت افزایی مردم انجام خواهند داد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول