اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

بسیج در مقابله با جنگ نرم و سخت موفق بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: بسیج در مقابله با جنگ نرم و سخت موفق بوده است.

بسیج در مقابله با جنگ نرم و سخت موفق بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصرشامگاه شنبه در دیدار با جوانان بسیجی برازجان اظهار داشت: واژه بسیج یک واژه مقدس و قابل احترام است و بیشتر توفیقات کشور عزیزمان در سایه تلاش‌های بسیج و بسیجیان به دست آمده است.
وی افزود: بسیج در مقابله با جنگ نرم و سخت موفق بوده و خدمات بسیج به نظام اسلامی غیر قابل انکار است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با اشاره به ابعاد مختلف جنگ نرم خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان که امکانات دیداری و شنیداری به طور گسترده‌ای رشد داشته و باید در خدمت به بشریت به کار گرفته شود برای تخریب فرهنگ‌ها و به ویژه فرهنگ ملل اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
محمودی‌نیا تصریح کرد: در حماسه هشت سال دفاع مقدس، دشمن با استفاده از ابزار جنگی سرزمین ما را اشغال کرد و به تصرف خود درآورد اما جوانان رشید این مرز و بوم به ندای پیر جماران لبیک گفتند و دشمن را سرجایش نشاندند.
وی اضافه کرد: اکنون دشمن در این تهاجم که به جنگ نرم معروف شده دل‌ها و ارزش‌های اسلامی را مورد هدف قرار داده و شما جوانان باید هوشیار باشید و از فکرتان و از دل‌هایتان غافل نشوید که شیاطین در کمین نشسته‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنوان کرد: جوانان دهه اول انقلاب گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب بودند و شماها باید گوش به فرمان خلف صالح و جانشین آن حضرت یعنی امام خامنه‌ای باشید و در برابر دشمنان ایستادگی کنید.
محمودی‌نیا با اشاره به برگزاری همایش عاشوراییان در برازجان گفت: جوانان بسیجی همه‌ساله در این همایش بزرگ مشارکت دارند و انتظار داریم در سال جاری این همایش با حضور عاشقان اباعبدالله(ع) و با کیفیت مطلوبی اجرا شود.
وی اذعان داشت: ویژه‌برنامه‌های متنوعی در ایام محرم در دشتستان برگزار می‌شود و بیش از 150 هیئت مذهبی در امر برگزاری مراسمات مشارکت فعال دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول