اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج خواستار شد:

اجرای طرح‌های جدید گردشگری در یاسوج

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: با توجه به خصوصیات بالقوه‌ای که یاسوج دارد، جا دارد طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری به‌خصوص در بخش گردشگری برای این شهر تعریف شود.

اجرای طرح‌های جدید گردشگری در یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه تاکنون استانداری ندیده بودم که این همه دغدغه موضوعات شهری و شهرداری را داشته باشد، اظهار کرد: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نگاه تخصصی و مردم نگری که به شهرهای مختلف استان به‌خصوص شهر یاسوج به‌عنوان مرکز استان دارد با ارائه پیشنهادات و راهکارهای سازنده می‌تواند گره‌گشای مشکلات ما در امور خدمات شهری و خدمت‌رسانی به شهروندان باشد.
نگین‌تاجی با بیان توانمندی‌های شهر یاسوج در زمینه‌های مختلف ابراز داشت: این شهر به دلیل موقعیت خاص اقلیمی، مهاجرپذیری، گردشگر‌پذیری و استعدادهای نهفته‌ای که دارد، نیازمند نگاه علمی و دلسوزانه از سوی همه مسئولان استانی است. 
وی با اشاره به نگاه ویژه استاندار به شهر یاسوج افزود: با توجه به خصوصیات بالقوه‌ای که این شهر دارد، جا دارد طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری به‌خصوص در بخش گردشگری برای این شهر تعریف شود که در این زمینه استاندار پیگیر ارتقا وضعیت این شهر است.
شهردار یاسوج در خصوص احداث سینما در شهر یاسوج بیان کرد: متولی ساخت و راه‌اندازی سینما در هر شهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری در این خصوص وظیفه‌ای ندارد.
نگین‌تاجی حمایت از بخش خصوصی را برای احداث سینما در این شهر مهم عنوان کرد و گفت: در سال‌های اخیر سینمایی در شهر یاسوج بوده که به علت فرسودگی بیش از حد و احتمال وقوع تلفات تخریب شد و شهر یاسوج امروزه قطعا نیاز به سینما دارد.
وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از تیم شهرداری یاسوج افزود: قراردادهای این تیم از قبل بسته شده و در زمان مدیریت‌های قبل این تیم جمع شده و شهرداری نیز توانایی‌های محدودی دارد که بخواهد خیلی در این رابطه باز عمل کند.
وی تصریح کرد: شهرداری وظیفه دارد در قالب قراردادهایی که با تیم دارد حقوق و مزایای آنها را پرداخت و به تعهدات خود عمل کند که 7 درصد طلب آنها تاکنون پرداخت شده و 15 درصد دیگر از قرارداد آنها تا هفته آینده پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول