اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

کسی به فکر چوگان اصفهان نیست

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگا ن استان اصفهان گفت: با وجود استعداد‌های فوق‌العاده در چوگان اصفهان، هنوز هم بهای لازم به این ورزش داده نمی‌شود.

کسی به فکر چوگان اصفهان نیست
زهرا جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تنها زمین چوگان اصفهان هنوز از استاندارد‌های لازم برای برگزاری تمرینات و رقابت‌های چوگان آماده نیست.
وی با بیان اینکه در شرایط فصلی کنونی مشکلات بسیاری برای چوگان بازان هیئت چوگان اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: در صورت بارش برف یا باران، برای تمرین کردن باید منتظر خشک شدن زمین بمانیم.
نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان با اشاره به اینکه زمین چوگان اصفهان به جای چمن با ماسه و شن پوشیده شده است، تاکید کرد: زمین چمن چوگان هیچگونه مشکلی برای تمرین چوگان بازان به وجود نمی‌آورد که البته احداث یک زمین چمن چوگان در اصفهان بیشتر به یک رویا شبیه است.
وی ادامه داد: زمین چوگان اصفهان قابل مقایسه با زمین چوگان تهران که شش برابر یک زمین بازی فوتبال است نیست.
جعفری اضافه کرد: تعداد زمین‌های چوگان تهران به 9 عدد می‌رسد که این موضوع خیال چوگان‌بازان تهرانی را از هر جهت راحت کرده است.
وی تاکید کرد: در صورت بارش نزولات جوی هیئت چوگان استان اصفهان، تمرینات ورزشکاران را متوقف می‌کند که در این صورت نیز شاهد افت شدیدی در آینده چوگان این شهر هستیم.
نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان اظهار داشت: چوگان بازان اصفهانی با سرما می‌سازند اما تمرین کردن در زمین ماسه یخ‌زده هر چوگان‌بازی را از کار بیکار می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول