اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس:

غربی‌ها به دنبال محروم کردن ایران از علوم روز هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت: کشورهای غربی با مطرح کردن مسائلی دور از واقعیت به دنبال محروم کردن ایران از صنایع و علوم روز هستند.

غربی‌ها به دنبال محروم کردن ایران از علوم روز هستند
مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ادعاهای بی‌اساس و بی‌پایه در اثر تحریک کشورهای غربی علیه کشور مطرح می‌شود اما، در ایران از علوم مختلف همراه با رعایت فاکتورهای اخلافی برای سازندگی کشور استفاده می‌شود.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس گفت : از اول پیروزی انقلاب تاکنون شاهد اتهامات بی‌پایه و بی‌اساس این کشورها بودیم با وجودی که ایران را به عدم رعایت حقوق بشر محکوم می‌‌کردند اما، در ایران اسلامی به مدت هشت سال جنگ راه انداختند.
وی ادامه داد: در آن سال‌ها کشورهای غربی و ناتو از حقانیت جمهوری اسلامی ایران دفاع نکردند و امروز نیز با مطرح کردن مسائلی دور از واقعیت به دنبال محروم کردن ما از صنایع و علوم روز هستند اما، انرژی هسته‌ای حق مسلم و از نیازمندی‌های تکنولوژی کشور است.
این مسئول گفت: طبیعی است هر کشور در حال پیشرفت نیازمند انرژی روز است، بنابراین از ظرفیت‌ها و نخبگان خود برای دستیابی به علوم و فنون روز نهایت استفاده را می‌کند.
وی یادآوری کرد: در کشور ما آیین اسلامی و فرهنگ دینی نهادینه شده است پس در همه عرصه‌ها ابتدا این اصول و حدود مورد توجه قرار می‌گیرد، سپس در زمینه‌های مختلف گام برداشته می‌شود بر این اساس نه‌ تنها در انرژی هسته‌ای بلکه در سایر زمینه‌ها نیز با در نظر گرفتن حدود و معیارهای اخلاقی مسئولان جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ به تهدیدات اخیر دشمنان اشاره کرد و اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی در روزهای اخیر امنیت و ثبات کشور ما را مورد تهدید قرار داده‌اند ولی ملت ما امروز آماده‌تر و پایدارتر از همیشه در برابر این قبیل ادعاها ایستادگی می‌کنند و نیروی ولایت‌مدار و جان بر کف به نام بسیجی تربیت کرده‌اند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول