اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور خبر داد:

اختصاص 1100 میلیارد تومان درآمد نفت برای پروژه‌های مناطق محروم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور از تخصیص یک هزار و 100 میلیارد تومان اعتبار در قالب دو درصدی نفت برای اجرای پروژه‌ها در مناطق محروم کشور خبرداد.

اختصاص 1100 میلیارد تومان درآمد نفت برای پروژه‌های مناطق محروم
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سید رحمت‌الله اکرمی پیش از ظهر امروز در حاشیه نخستین همایش ملی معاونان هزینه استان‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر همین اساس از این میزان تاکنون 700 میلیارد تومان بین استان‌های کشور در اجرای دو درصد نفت تخصیص یافته است.
وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه وضعیت درآمدی استان‌ها کشور طبق گزارشات بیش از 25 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، پیش‌بینی کرد تا این میزان تا پایان امسال همچنان با رشد همراه باشد.
اکرمی با اشاره به اینکه تعبیر درستی در زمینه کسری بودجه کشور وجود ندارد، تصریح کرد: این موضوع عمدتا به مدیریت هزینه مربوط شده که چگونه این منابع مدیریت شوند.
وی همچنین با اشاره به تحریم های استکبار و غرب علیه نظام جمهوری اسلامی در حوزه اقتصادی افزود: بر همین اساس باید در بخش هزینه‌ای به گونه ای مدیریت شده تا نظام به این مشکل و تحریم‌های اقتصادی فائق آید.
معاون نظارت مالی و خزانه داری کل کشور همچنین در مورد اطلاعات کارکنان در قالب سایت کارمند ایران اظهار داشت: اخیرا یک تفاهم نامه‌ای با معاونت توسعه مدیریت نیروی انسانی ریاست جمهوری بسته شده تا اطلاعات کارکنان احصاء شده و اقدامات لازم در اجرای این طرح انجام شود.
وی با بیان اینکه پرداخت حقوق کارکنان هم اکنون از طریق خزانه انجام می شود، گفت: پس از انجام اقدامات لازم هر زمانی که به این نتیجه رسیدیم که این پروسه از طریق سایت کارمند ایران انجام شود، این کار را انجام خواهیم داد.
اکرمی در بخش دیگری با اشاره به اینکه منابع درآمدی استان‌ها به خزانه داری کشور واریز می‌شود، افزود: این منابع عمدتا از محل مالیات‌ها، درآمدهای عمومی و ... تامین می‌شود.
وی بیان داشت: بر همین اساس بخش عمده‌ای از این منابع درآمدی استان‌ها در اختیار این مناطق قرار گرفته و صرفا بخشی برای هزینه‌های جاری کشور تخصیص می‌یابد.
همایش ملی معاونان هزینه سراسر کشور صبح امروز در سالن اجتماعات سرپرستی بانک کشاورزی خراسان شمالی در بجنورد آغاز به کار کرد.
این همایش ملی که به مدت دو روز برگزار می‌شود، مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی شرکت دارند.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول