اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا با برگزاری انتخابات مجمع صورت می‌گیرد؛

انتخاب رئیس هیئت ورزش‎های سه‌گانه در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‎های سه‎‌گانه چهارمحال و بختیاری گفت: مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری فردا هشتم آذرماه جاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان در شهرکرد برگزار می‎شود.

انتخاب رئیس هیئت ورزش‎های سه‌گانه در چهارمحال و بختیاری
ایرج فاضلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با اتمام دوره مدیریت رئیس هیئت با برگزاری انتخابات مجمع به ریاست مدیرکل ورزش و جوانان استان رئیس جدید این هیئت انتخاب و معرفی خواهد شد.
وی افزود: با اعلام رسمی برگزاری این انتخابات تاکنون تنها یک کاندید نامزد پست رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه این استان نام نویسی کرده است.
فاضلیان با بیان اینکه این رشته ورزشى عبارت است از ترکیب و انجام سه رشته ورزشى به صورت پى در پى، گفت: برنده این مسابقات شخصى است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن هر سه مرحله را به اتمام برساند.
دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به مسافت این مسابقات، گفت: در مسافت کوتاه 750 مایل، دوچرخه سواری 20 کیلومتر و دو پنج کیلومتر در نظر گرفته شده است.
فاضلیان ادامه داد: در مسافت استاندارد شنا یک هزار و 500 مایل، دوچرخه سواری 40 کیلومتر و دو 10 کیلومتر طراحی و در مسافت بلند شنا دو تا چهار کیلومتر، دوچرخه‌سواری 50 تا 180 کیلومتر و دو 15 تا 24 کیلومتر در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات فراروی این هیئت ورزشی، گفت: تعداد کم سانس استخر شنا و عدم وجود اسپانسر از جمله مشکلات فراروی این رشته ورزشی است.
فاضلیان خاطرنشان کرد: باوجود قهرمانی تیم استان چهارمحال و بختیاری در مسابقات لیگ برتر کشور در سال 89 متأسفانه نبود اسپانسر موجب بروز مشکلات بسیار برای این تیم شده است.
وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای بهره‌مندی از توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی جوانان این استان، گفت: از سال 81 تاکنون تیم سه‌گانه این استان در مسابقات مختلف داخلی حضور و موفق به کسب عناوین بسیار در این مسابقات شده که این امر گواهی بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های ورزشکاران این استان است.
مجمع انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه چهارمحال و بختیاری فردا هشتم آذرماه جاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان این استان در شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول