اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح 4 بازار جدید؛

بازارهای میوه و تره‌بار مشهد افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: با افتتاح چهار بازار جدید توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار، تعداد بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق‌عمومی شهر مشهد، به 13 بازار می‌رسد.

بازارهای میوه و تره‌بار مشهد افزایش می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری، طی دو ماه آینده شهروندان مشهد شاهد افتتاح چهار بازار میوه و تره‌بار و ارزاق‌عمومی دیگر به منظور تسهیل در امر تامین مایحتاج خود، تسهیل در عبور و مرور و کاهش سفرهای درون‌شهری هستند.
بازارهای جدید با نام‌های بازار پیروزی واقع در بولوار پیروزی- جنب پیروزی 73، بازار بهار واقع در بلوار خواجه‌ربیع ـ ابتدای بلوار شهید‌ ناصری جنب ایستگاه سوار کلات، بازار جمهوری واقع در بولوار جمهوری مقابل شهرداری منطقه هفت و بازار ابوذر واقع در تقاطع خیابان ابوذر و علامه مجلسی به مراحل نهایی احداث رسیده و آماده بهره‌برداری است.
این بازارها که با سازه ثابت ساخته شده‌اند آماده ارائه خدمت به شهروندان است که از جمله این خدمات می‌توان به حضور ناظر مقیم و متخصص در هر بازار، ترازوهای دیجیتال و الزام به صدور فاکتور برای خریداران، تشکیل غرفه‌های دست‌چین، عرضه کالاهای بهداشتی با 10 درصد تخفیف نسبت به نرخ درج شده بر روی آنها، فرآورده‌های لبنی و پروتئینی با پنج تا 10 درصد تخفیف، مواد شوینده پنج درصد تخفیف و گوشت قرمز، مرغ، ماهی 4.5 درصد کمتر از نرخ مراکز عمده خرید سطح شهر اشاره کرد.
در حال حاضر علاوه بر 29 بازار میوه و تره‌بار با سازه سبک و موقت که به ارائه میوه و تره‌بار با نرخ‌های مصوب کمیته نرخ‌گذاری می‌پردازند، 9 بازار میوه و تره‌بار و ارزاق‌عمومی در حال فعالیت است که به همراه ارائه میوه و تره‌بار سایر مواد غذایی مورد نیاز خانوار از جمله خواروبار، فرآورده‌های لبنی و پروتئینی، گوشت، مرغ، مواد شوینده و بهداشتی با تخفیفات جاری سازمان را نیز ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول