اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد:

جنبش وال‌استریت برگرفته از صدور اندیشه بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد جنبش وال استریت را برگرفته از صدور فکر و اندیشه بسیج دانست.

جنبش وال‌استریت برگرفته از صدور اندیشه بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، حجت‌الاسلام حسین محمدیان امیری ظهر امروز در جمع بسیجیان و رهپویان ولایت محمودآباد با تسلیت به مناسبت ایام محرم با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هم درصدد تحقق آرمان‌های دینی و هم مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: وجود یک مجموع بزرگی به نام بسیج در سطح جامعه ضروری به نظر می‌رسید و از این رو امام راحل عظیم‌الشأن در 5 آذر 58 فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کردند.
محمدیان تشکیل بسیج را سبب لرزه افتادن بر اندام دشمنان اسلام و برهم خوردن نقشه‌های آنان دانست و گفت: این یک واقعیت است که بسیج با حضور همیشگی و به موقع خود تمام‌ توطئه‌های دشمن را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در سپاه محمودآباد یکی از شاخصه‌های مهم بسیج از نظر امام را مکتبی بودن بسیج دانست و خاطرنشان کرد: مکتبی بودن یعنی دفاع از حریم ولایت و اسلام که بسیج به خوبی چه در زمان حیات امام و چه امروز از رهبر معظم انقلاب تمام قد حمایت کرده و دفاع از نظام جمهوری اسلامی را از وظایف خود می‌داند.
محمدیان امیری با اشاره به شاخصه شجاعت و دلیری بسیج افزود: در دفاع مقدس به خوبی شجاعت و دلاورمردی‌های بسیجیان سلحشور به نمایش درآمده بود و اکنون نیز در بحران‌های مختلف جامعه این حضور و شجاعت بسیج چشمگیر است.
وی همچنین ایمان، علم، امید، شادابی و نشاط را از دیگر شاخصه‌های مهم بسیج عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان جامعه با تکیه بر ایمان واقعی به موفقیت‌های علمی فراوانی دست یافتند و با همه تحریم‌های مستکبرین و دشمنان نظام با شاخصه امید به آینده و استفاده از نشاط و شادابی که هم‌اکنون نیز این صفات عالیه در بسیجیان به خوبی دیده می‌شود دشمنان را ناکام گذاشته‌اند.
محمدیان بصیرت بسیجیان را از شاخصه‌هایی ارزشمندی دانست که رهبر معظم انقلاب همواره به نیکی از آن یاد می‌کند و تصریح کرد: عزیزان بسیجی همواره با بصیرت و انتخاب راه درست چه در زمان جنگ و چه در فتنه‌های بعد از جنگ و به ویژه در فتنه‌انگیزی سال 88 پیرو ولایت بودند و به موقع از مملکت و آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کردند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد انس با خدا، معنویت‌گرایی را نیز از صفات بزرگ بسیج دانست و اذعان داشت: با همین شاخصه مهم در خط مقدم جبهه‌ها حماسه‌های ارزشمند و ماندگاری خلق کردند و همواره با برگزاری برنامه‌های مذهبی انس خود را با خدا بیشتر می‌کردند و امروز نیز این معنویت در بین بسیجیان موج می‌زند.
محمدیان امیری صدور فکر و اندیشه در بین اقشار جامعه را نیز امروز از مهم‌ترین عملکردهای بسیج دانست و یادآور شد: بیداری اسلامی کشورهای منطقه نشأت گرفته از همین شاخصه مهم است که کم کم همه دنیا را به سمت این فکر و اندیشه سوق می‌دهد.
وی اضافه کرد: در جنبش وال استریت جرأت ملت‌هایی که نمی‌خواهند در مقابل زورگویی حاکمان فاسد کوتاه بیایند برگرفته از همین صدور فکر و اندیشه بسیج است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول