اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

مصرف بنزین موتور در منطقه زاهدان 14 درصد کاهش داشته است

خبرگزاری فارس: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: مصرف بنزین موتور در منطقه زاهدان از ابتدای سال جاری تاکنون در این منطقه 14 درصد کاهش داشته است.

مصرف بنزین موتور در منطقه زاهدان 14 درصد کاهش داشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، مرتضی عابدینی  اظهار کرد: مصرف فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان به سبب اعمال اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ‌سازی‌های انجام شده در این منطقه طی هشت ماهه نخست کاهش چشمگیری داشت.
وی افزود: این کاهش در زمینه چهار فرآورده اصلی بنزین موتور، نفت سفید، نفت‌گاز و نفت‌کوره صورت گرفته است.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: با اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها و اعمال فرهنگ صحیح مصرف سیر نزولی مصرف فرآوده‌های نفتی همچنان ادامه دارد که این کاهش در هشت ماهه نخست امسال بسیار مشهود است.
عابدینی بیان کرد: جدای از تاثیر مستقیم طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، اعمال برنامه‌های کنترلی و نظارت مستمر بر عرضه فرآورده‌های نفتی، اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور، همکاری دستگاه‌ها و کارگروه‌های تخصصی نفتی تلاش مضاعف و جهادگونه کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان و حمایت و همکاری مردم این استان از طرح‌های کلان دولت نقش موثری در کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی داشته است.
وی گفت: طی هشت ماهه گذشته 292 میلیون و 755 هزار لیتر بنزین موتور در سطح منطقه توزیع شد.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار کرد: نفت و گاز نیز در این مدت با 347 میلیون و 342 هزار لیتر با 24 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بود.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان ادامه داد: همچنین نفت کوره نیز با 167میلیون و 392 هزار لیتر توزیع با چهار درصد کاهش روبه‌رو بود.
عابدینی بیان کرد: نفت سفید تنها فرآورده‌های بود که با یک درصد افزایش نسبت به سال قبل روبرو بود که این امر در پی افزایش بیش از 50 هزار نفری خانوار صورت گرفته است.
وی افزود: در این مدت 156 میلیون و 314 هزار لیتر نفت سفید در سطح منطقه زاهدان توزیع شد.
به گزارش روابط عمومی، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق 37 گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی ایران است که با 54 جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی (زاهدان)، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول