اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران:

تفکر بسیجی موفقیت در عرصه تولید را رقم زده است

خبرگزاری فارس: رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران گفت: فرهنگ و تفکر بسیجی موجب موفقیت در عرصه تولید شده است.

تفکر بسیجی موفقیت در عرصه تولید را رقم زده است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، هوشنگ حسین‌زاده بعد از ظهر امروز در بازدید از تاسیسات پالایشگاه جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین مجموعه‌های پالایشی در کشور است و نقش این مجموعه در تامین سبد انرژی کشور بی‌نظیر است.
وی افزود: در شرکت پالایش گاز فجر جم اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و تلاش‌های کارکنان این شرکت، مصداق واقعی جهاد اقتصادی است و بدون شک اگر فرهنگ و تفکر بسیجی نبود شاهد این همه کار و تلاش در پالایشگاه فجر جم نبودیم و این فرهنگ موجبات موفقیت در عرصه تولید است.
حسین‌زاده تصریح کرد: دریافت گاز عسلویه توسط پالایشگاه فجر جم از افتخارات مهم این شرکت است که در اوج سرما به مردم عزیز میهن اسلامی هدیه داده می‌شود.
رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر توانمندی شرکت ملی گاز در تمامی عرصه‌ها برای جهانیان ثابت شده و این شرکت در سالیان گذشته توانسته است برای گاز رسانی به مردم شریف ایران اسلامی از حوادث مختلفی بگذرد.
حسین‌زاده گفت: حراست شرکت پالایش گاز فجر جم به‌عنوان حراست برتر در سطح شرکت ملی گاز ایران مطرح است و امیدوار هستیم که سهم بالای تولید این شرکت همواره به عنوان یک افتخار در سطح شرکت ملی گاز ایران بدرخشد.
وی اذعان داشت: افزایش بهره‌وری و تلاش برای افزایش تولید از مهم‌ترین رویکردهای شرکت ملی گاز است که این امر در پالایشگاه جم در حال انجام است.
حسین‌زاده در بخش دیگری از اظهارت خود ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، هدف اصلی قیام امام حسین(ع)بوده و این مهم همواره باید در همه شیعیان زنده باشد.
وی اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر  نسبت به تمام کارهای نیک دارای اجر و ثواب بالاتری است و ضرورت عمل کردن به این شعار در جامعه اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود.
رئیس حراست شرکت ملی گاز افزود: امروز باید فرهنگ عاشورا در جامعه تبیین شود و روحانیت در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول