اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شفت خبر داد:

کشف 2 تن چوب قاچاق در شفت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شفت از کشف دو تن و 400 کیلوگرم چوب قاچاق توسط ماموران انتظامی پاسگاه بخش جیرده این شهرستان خبر داد.

کشف 2 تن چوب قاچاق در شفت
به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، فرداد فکوری عصر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به کشف مقدار مذکور چوب قاچاق اظهار داشت: بیش از دو تن چوب قاچاق از یک خودروی نیسان توسط ماموران انتظامی پاسگاه بخش جیرده شفت کشف و ضبط شده است.
وی در چگونگی کشف این مقدار چوب‌آلات، ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی بخش جیرده شفت در حین گشت‌زنی در محور اتوبان کوزان به یک دستگاه خودروی نیسان به رانندگی شخصی که اهل رستم‌آباد رودبار بود مشکوک شدند و دستور توقف این خودرو را صادر کردند.
فکوری، دستگیری متهم مذکور را از جمله اقدام‌های پلیس شفت عنوان کرد و یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.
وی درباره دستگیری مرد رمال در شفت، بیان داشت: ماموران پلیس پس از بررسی‌های تخصصی و اطمینان از صحت گزارش‌های مردمی با هماهنگی مرجع قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی منزل متهم موصوف را مورد بازرسی قرار دادند.
این مسئول افزود: در بازرسی از منزل این متهم تعداد 17 جلد انواع کتب اسلامی که اغلب آنها ادعیه‌های اسلامی بود، به همراه دفترچه تلفن و سه جلد سررسید که شماره تماس و اسامی افرادی که تاکنون برای دعانویسی مراجعه کرده بودند کشف و ضبط شد.
وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، از مردم شفت خواست تا در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول