اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کشف 91 کیلو مواد مخدر صورت گرفت؛

دستگیری 595 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر د‌ر آذربایجان شرقی

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در تشریح آمار عملکرد آبان ماه گفت: بیش از 91 کیلو مواد مخدر کشف و نزدیک به 600 نفر نیز در این ‌ارتباط‌ دستگیر شد.

دستگیری 595 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر د‌ر آذربایجان شرقی
حمید باغبان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در آبان ماه 1390 مجموعاً 91.900 کیلو گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس‌های مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده که شامل  تریاک 70.892 کیلوگرم، شیره و گراس 16.499 کیلوگرم، شیشه 3.418 کیلوگرم، حشیش731 گرم وسوخته و هروئین و کراک 358 گرم بوده است.
وی گفت: مجموع کشفیات آبان ماه در مقایسه با مدت مشابه درسال قبل 32 درصد کاهش را نشان می‌دهد.
باغبان ادامه داد: طی این مدت جمعاً 595 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب 457 فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل گردیده است که میزان دستگیر شد‌گان در مقایسه مدت مشابه سال قبل97 درصد افزایش را نشان می‌دهد.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: کشف یک کیلو و 750 گرم شیشه توسط پلیس راه آهن در آبان ماه سال 90 نشانگر قاچاق مواد مخدر صنعتی از طریق خط راه آهن است که باید نسبت به تقویت دستگاه‌های مسقر در راه آهن و افزایش نیرو برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر از این طریق اقدامات لازم صورت پذیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول