اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی:

انگلیس بزرگ‌ترین حامی تفکر حجتیه است

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: انگلیس بزرگ‌ترین حامی تفکر حجتیه است و با تبلیغ آن در ایران بسیاری از فتنه‌ها را رهبری می‌کند.

انگلیس بزرگ‌ترین حامی تفکر حجتیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا اقدامی در جلسه مسئولان بسیج دانشجویی و جانشینان خواهر دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان در سالن کنفرانس واحد رشت با اشاره به فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر و تقارن آن با هفته بسیج، اظهار داشت: تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین کار ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران بوده است.
وی با بیان اینکه جوانان بسیجی با دست‌های خالی و دلی سرشار از ایمان به خدا و معرفت الهی در برابر توطئه‌های دشمن از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون ایستادگی کرده‌اند، افزود: طبق فرموده امام راحل جنگ برای ما یک نعمت بود زیرا پس از جنگ کشور به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.
اقدامی به پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشور و حضور جوانان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: حضور جوانان بسیجی در این عرصه‌ها تمام خلاهای موجود را پر کرده و به نتیجه رسانده است.
وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های دشمن در انزوا نگه داشتن کشورهای دیگر است، خاطرنشان کرد: توسعه تفکر بسیجی باید در جامعه فراگیر شود زیرا تفکر غربی مانند انگلیس و آمریکا تفکر عمروعاصی است از این رو بسیجیان با مطالعه تاریخ کشور قبل از سال 57 به شناخت بهتری دست می‌یابند.
دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، داشتن اخلاص، مسلح شدن به سلاح علم و دانش و بصیرت و حرکت در مسیر زمان را از ویژگی‌های بارز بسیجیان دانست و بیان داشت: بسیجیان فرزند زمان خود باشند و بیداری خود را نسبت به مسائل روز کشور به دیگر جوانان انتقال دهند.
 
* شناخت امام زمان (عج) ویژگی بسیجیان باشد

وی، با بیان اینکه بسیجی باید نسبت به زمان خود بصیرت داشته باشد، بیان داشت: دانشجویان بسیجی قدرت تحلیل در مسایل سیاسی را در خود تقویت و این احساس مسئولیت را در دیگران ایجاد کنند.
اقدامی، به بیداری اسلامی در جهان به ویژه در اروپا و آمریکا اشاره کرد و افزود: بسیجیان ادامه دهندگان راه و تفکر امام خمینی (ره) هستند و باید این مسئولیت را به طور فردی و اجتماعی به نتیجه برسانند.
به گفته وی، انسان نمی‌تواند چیزی را به دیگری تحمیل کند بدون آنکه آن را به او بشناساند.
دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، شناخت امام عصر (عج) را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: شناخت امام زمام (عج) به عنوان یکی از ویژگی‌های بسیجیان موجب می‌شود تا در برابر بسیاری از تفکرات انحرافی موجود در جهان ایستادگی کنیم.
وی تصریح کرد: تفکر دشمن مبنی بر رواج بدحجابی نوعی بی‌تفاوتی به احکام الهی هست که وظیفه داریم دیگران را از این توطئه آگاه کنیم.

* انگلیس بزرگ‌ترین حامی تفکر حجتیه است

اقدامی، با بیان اینکه انقلاب هنوز در کشور و نیز در جهان جریان دارد، ابراز داشت: اسلام حد و مرز ندارد و برای انتقال آن به دنیا باید تلاش کرد چه بسا بسیاری از افراد انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند و این امر نشان می‌دهد که انقلابی بودن زمان ندارد.
وی، وجود تفکر حجتیه در جهان را در برابر تفکر مهدوی بسیار خطرناک دانست و بیان داشت: انگلیس بزرگ‌ترین حامی این طرز تفکر است و با تبلیغ آن در ایران بسیاری از فتنه‌ها را رهبری می‌کند.
این مسئول، با تصریح بر اینکه بسیجیان باید مروج خوبی برای تفکر مهدویت باشند، افزود: جوانان ما یاران خوبی برای امام زمان (عج) باشند.
 
* ابعاد سیاسی عاشورا بازخوانی شود

اقدامی با بیان اینکه بسیجیان با آگاهی از ابعاد مختلف مسائل زمان خود نسبت به سرنوشت کشور احساس مسئولیت می‌کنند، تصریح کرد: با تداوم تفکر بسیجی در جامعه جمهوری اسلامی ایران تداوم می‌یابد.
وی با اشاره به اینکه بسیجی تنها از خط ولایت پیروی می‌کند، خاطرنشان کرد: این امر موجب می‌شود تا جامعه به انحراف کشیده نشود.
دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به وقایع عاشورا، اظهار داشت: عاشورا گذشته از ابعاد دینی و مذهبی، دارای یک بعد سیاسی نیز هست که نیاز به بازخوانی دارد.
وی یادآور شد: سیاست به این معنا نیست که حتما عضو گروه و حزبی باشیم بلکه سیاسی بودن یعنی اینکه در برابر کشور مسئول باشیم و نسبت به مشکلات به ویژه در بخش فرهنگی بی‌تفاوت نباشیم.
اقدامی، سیاست در کنار اسلام را یک اصل دانست و افزود: این دو هرگز از یکدیگر جدا نیستند.
وی با بیان اینکه مسئولیت‌های آینده کشور بر عهده بسیجیان است، اذعان داشت: وجود بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌های آزاد یکی از الطاف خداوند است که می‌تواند در کنار دیگر مسئولان دانشگاه به مشکلات فرهنگی جامعه رسیدگی شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول