اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

نیروی دریایی ایران یکه‌تاز آب‌های ملی و بین‌المللی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ایران و جهان و حوزه خلیج فارس همواره یکه‌تاز آب‌های ملی و بین‌المللی بوده است.

نیروی دریایی ایران یکه‌تاز آب‌های ملی و بین‌المللی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در صبحگاه مشترک منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر اظهار داشت: با توجه به سابقه نیروی دریایی ایران، اکنون هیچ نیرویی به خود اجازه نمی‌دهد که به ایران تعرضی داشته باشد.
وی افزود: دلاورمردان نیروی دریایی ارتش در عرصه ولایتمداری مطیع مقام معظم رهبری هستند.
امام جمعه بوشهر با تبریک هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی مایه اقتدار و عزت اسلام و ایران هستند و فصل نوینی در آکادمی‌‌های نظامی جهان گشودند.
صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: ایمان، مجاهدت، دانش‌بنیانی، ولایتمداری، برنامه‌ریزی دقیق در حوزه نرم‌افزاری و خودکفایی تجهیزات از ویژگی‌های نیروهای مسلح ایران است.
وی بیان داشت: نیروی دریایی ایران یک نیروی راهبردی است که می‌رود آبراهای ملی و بین‌المللی نیز با برنامه‌ریزی دقیق و تسلط بر فضا و تکنیک‌های فوق‌العاده دریایی به عنوان یک نیروی راهبردی در جهان مطرح شود.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: نیروی دریایی ایران با وجود نیروهای صف و ستاد و قدرت برنامه‌ریزی چنان شده که تمام نیروهای دریایی جهان بر این نیرو حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.
صفایی بوشهری بیان داشت: نیروی دریای در تاریخ ایران و جهان و خلیج فارس همواره یکه‌تاز آب‌های ملی و بین‌المللی بوده و اکنون هیچ نیرویی به خود اجازه نمی‌دهد تعرضی به ایران داشته باشد.
لازم به ذکر است در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه دوم دریایی ارتش بسیجیان پایگاه مقاومت شهید حرآبادی نیروی دریایی سرود خوانده و یکی از ارتشیان نیز مداحی کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول