اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر سنندج خبر داد:

اجرای 45 پروژه عمرانی در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر سنندج از اجرای 45 پروژه عمرانی در حال ساخت در سطح شهر سنندج خبر داد.

اجرای 45 پروژه عمرانی در سنندج
محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر تمام این پروژه‌ها در حال اجراست و 45 پیمانکار به کار مشغول هستند و 10 مشاور ناظر بر اجرای کارها نظارت دارند.
وی کل اعتبارات این 45 پروژه را 310 میلیارد ریال عنوان کرد که از محل اعتبارات استانی، منابع داخلی، سفر مقام معظم رهبری، ستاد حوادث و بخش ارزش افزوده تأمین اعتبار شده است.
رئیس شورای شهر سنندج در مورد مشکلات و موانع بر سر راه پروژه‌ها، گفت: معارضات ملکی و سپس معارضات تأسیساتی در زمینه آب و فاضلاب، مخابرات، گاز و برق از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که موجب افزایش مدت زمان اجرای پروژه‌ها و کاهش راندمان کارها می‌شود.
به گفته محمدی ساماندهی ورودی شهر از سمت کرمانشاه، همدان، دیواندره و سقز، ادامه بلوار کردستان، کمربندی اسلام آباد، بهسازی و آسفالت معابر شهرک‌های پیام، علوم پزشکی، 5 آذر، پردیس و اسلام‌آباد، خیابان خواجه نصیر در شهرک بهاران از جمله این پروژه‌ها هستند.
وی همچنین احداث ساختمان شورای شهر سنندج، تکمیل ساختمان های ورزشی عباس آباد آتش نشانی، مهار رانش تکیه و چمن و شهرک نیروی انتظامی، احداث خیابان اتصال پاسداران به شهرک خانگاه و تقاطع غیر همسطح دانشگاه کردستان را از دیگر طرح های در حال اجرا در سنندج نام برد.
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج در مورد رانش‌های موجود در شهر گفت: رانش تکیه و چمن، رانش شهرک نیروی انتظامی و ترک دیوارهای سنگی شهر با روش های مختلف سبک سازی نوین، تعدیل شیب و روش جدید میکرو پایل و همچنین روش شمع و دیافراگم بتنی استفاده شده است.
به گفته محمدی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شهر سنندج خصوصا تکمیل ورودی‌های شهر، تقاطع‌ها و خیابان‌ها به 300 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وی در پایان از پیشرفت 99 درصدی لاین رفت خیابان شهرک معلم به سمت مریوان خبر داد و اظهار داشت: تقریبا اکثر پروژه‌ها در حاشیه شهر واقع شده که نشان از توجه بیشتر به مناطق محروم و زیباسازی سیمای شهر دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول