اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

در جلسه علنی مجلس عنوان شد

اظهارات نماینده شیراز ‌‌در مخالفت با مسکوت ماندن طرح بهبود ‌فضای کسب و کار

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مخالفت ‌با مسکوت ماندن طرح بهبود مستمر ‌فضای کسب و کار گفت که این طرح یک سال و نیم در مجلس و کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته و نیازی به مسکوت ماندن آن نیست.

اظهارات نماینده شیراز ‌‌در مخالفت با مسکوت ماندن طرح بهبود ‌فضای کسب و کار
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در مخالفت با طرح مسکوت ماندن "طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار" گفت: بیش از یک سال و نیم است که این ‌طرح ‌در کمیسیون‌های تخصصی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد و نیازی به مسکوت ماندن آن نیست.

وی با بیان اینکه کمیسیون طرح تحول اقتصادی، کمیسیون جهاد اقتصادی و مرکز پژوهش‌های مجلس طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار را مورد بررسی قرار داده است، افزود: از بهمن‌ماه سال گذشته که فوریت این طرح در مجلس به تصویب رسید، نمایندگان و کمیسیون‌های مختلف مجلس نظرات خود را برای اصلاح این طرح ارائه کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار در رسانه‌ها و توسط نمایندگان مورد نقد و بررسی قرار گرفته است، گفت که این طرح در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری برای بهبود وضعیت اقتصادی ارائه شده است.

وی با ابراز تعجب از اظهارات توکلی مبنی بر وجود برخی اشکالات در طرح مذکور، گفت: اگر اشکالاتی هم متوجه این طرح باشد، ما می‌توانیم در زمان بررسی آن را اصلاح کنیم و حتی اگر این اشکالات را نتوانیم برطرف کنیم، شورای نگهبان با تدبیر و تیزبینی خودش اشکالات را به مجلس ارائه خواهد کرد، لذا نیازی به مسکوت ماندن این طرح نیست.

بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس با مسکوت ماندن این طرح مخالفت کردند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول