اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات زاهدان:

نهادینه شدن فرهنگ بسیج تثبیت والاترین فرهنگ است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج ادارات و کارخانجات زاهدان گفت: نهادینه شدن هویت و تفکر بسیجی، تثبیت والاترین هویت و فرهنگ در جامعه است.

نهادینه شدن فرهنگ بسیج تثبیت والاترین فرهنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره‌کل زندان‌های سیستان و بلوچستان، محمدعلی میری اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در جامعه به دلیل حرکت بسیج بر محور تکلیف، تفکر و دارا بودن روحیه بسیجی و جهادی در خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: سربلندی کشور و جامعه در مقابل تهدیدات استکبار جهانی و توطئه‌های بیگانگان و دشمنان داخلی به برکت حاکمیت ارزش‌های دینی و اسلامی و نتیجه گسترش فرهنگ بسیج است.
فرمانده حوزه بسیج صاحب الزمان (عج) زاهدان با اشاره به فرارسیدن ایام ماه محرم حسینی و سالروز شهادت سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اضافه کرد: فرهنگ عاشورا مبین و نشانگر پیروزی حق بر باطل است و فقه اصیل شیعه سرچشمه توسل رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و بسیجیان بوده و پایه و بستر پیروزی و سربلندی در همه محورهاست.
میری با تاکید بر حرکت بسیج بر محور تکلیف و تفکر ادامه داد: نهادینه شدن هویت و تفکر بسیجی، تثبیت والاترین هویت و فرهنگ ارزشی و کارآمد در جامعه است. 
محمد عازم کدخدایی رئیس اداره زندان شهرستان خاش نیز ضمن تشریح عملکرد و فعالیت‌های گرامیداشت هفته بسیج در این اداره اظهار داشت: بسیج و فرهنگ بسیجی یادآور، رشادت و فداکاری و جهاد رزمندگان در دوران دفاع مقدس در راه خداوند است و این تفکر باید در جامعه رشد و گسترش یابد. 
وی ادامه داد: برگزاری مراسم محفل انس با قرآن مجید، برگزاری نمایشگاه کتاب، بازدید مسئولان قضایی از زندان و بررسی مشکلات قضایی مددجویان بخشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در این اداره است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول