اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور در بیمارستان شهید محلاتی تبریز؛

استاندار آذربایجان‌شرقی از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان بسیجی عیادت کرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان ‌شرقی با حضور در بیمارستان شهید محلاتی تبریز از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان بسیجی عیادت کرد و از نزدیک در روند درمان و بهبودی آنها قرار گرفت.

استاندار آذربایجان‌شرقی از مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانشجویان بسیجی عیادت کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان ‌شرقی، در این دیدار که معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه عاشورا و چند تن از مدیران استانی نیز علیرضابیگی را همراهی می‌کردند، وی روند معالجه و درمان دانشجویان بسیجی را مطلوب دانست و از پزشکان و کادر درمانی بیمارستان شهید محلاتی قدردانی کرد.
وی همچنین با خانواده‌های دو نفر از دانشجویان بسیجی که در سانحه تصادف اتوبوس جان خود را از دست دادند، ابراز همدردی کرد.
علی اسدی، رئیس بیمارستان شهید محلاتی هم در این دیدار گفت: 18 نفر از سرنشینان این اتوبوس که دچار مصدومیت شده بودند به این بیمارستان انتقال یافتند که تاکنون چهار نفر از آنان پس از بهبودی نسبی مرخص شده و بقیه تحت درمان هستند.
بر اثر سانحه ناگواری که بامداد جمعه چهارم آذر در حوالی شاهرود رخ داد اتوبوس حامل دانشجویان بسیجی تبریز که عازم مشهد بود با یک دستگاه تریلی حمل آهن تصادف کرد.
بر اثر این تصادف متاسفانه دو نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست داده و بقیه دچار مصدومیت‌های شدید شدند.

* بازدید استاندار از امکانات درمانی بیمارستان شهید محلاتی
استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید محلاتی تبریز از جمله بخش‌های بستری، اتاق‌های عمل، مرکز تصویربرداری و بخش CCU با امکانات درمانی این بیمارستان آشنا شد.
احمد علیرضابیگی در این بازدید با تعدادی از بیماران از نزدیک گفت‌وگو کرد و در جریان نحوه رسیدگی به بیماران این بیمارستان قرار گرفت.
رئیس بیمارستان شهید محلاتی و چند تن از پزشکان متخصص این بیمارستان نیز که استاندار را در این بازدید همراهی می‌کردند توضیحاتی را در خصوص تجهیزات بیمارستان و نحوه ارائه خدمات به بیماران ارائه کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول