اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد دامغان:

ارتقای بصیرت معیار اصلی بسیج است

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تاکید کرد: ارتقای بصیرت و تفکر در جوانان معیارهای اصلی بسیج است.

ارتقای بصیرت معیار اصلی بسیج است
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان حجت‌الاسلام علی اسماعیلی‌ عصر امروز در جلسه‌ای که هم‌زمان با هفته بسیج با حضور دانشجویان بسیجی و مدیران اجرایی در دانشگاه آزاد اسلامی دامغان برگزار شد، اظهار داشت: معیار اصلی بسیج، ارتقای بصیرت و تفکر عقلانی در جوانان است.
وی گفت: ایران اسلامی نیازمند تفکر و روحیه بسیجی بوده و پیشتاز این تفکر و تبلیغ روحانیان هستند؛ به طوری که رمز ماندگاری این تفکر در کنار مردم ماندن است.
مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با اشاره به اینکه صیانت از انقلاب اسلامی از ویژگی‌های برجسته این قشر است، خاطرنشان کرد: شناخت ضرورت‌ها و مقتضیات زمان و مکان موقعیت‌های سیاسی و اجتماعی از ویژگی‌های یک بسیجی برجسته است.
‌در این جلسه، از دانشجویان بسیجی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان تقدیر به عمل آمد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود همچنین جشنواره ورزشی واحد مقاومت بسیج پوینده اخلاص بسیج دانش‌آموزی حوزه مقاومت ایمان شاهرود آغاز شد.
فرمانده واحد مقاومت پوینده اخلاص در این باره گفت: این جشنواره در رشته‌های والیبال، فوتبال و فوتبال دستی و با حضور بیش از 15 تیم و شرکت بیش از 120 نفر از دانش‌آموزان بسیجی در محل آموزشگاه برگزار می‌شود.
عباس حاجی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت هفته بسیج و تشویق دانش‌آموزان به ورزش و شناسایی بازیکنان و تیم‌های برتر برای شرکت در مسابقات شهرستانی بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد و افزود: با توجه به استقبال خوب دانش‌آموزان و حضور تیم‌های شرکت‌کننده، باز‌ی‌ها به صورت تک حذفی اجرا خواهد شد.
این جشنواره از سری جشنواره‌های ورزشی از مدرسه تا مرکز بسیج دانش‌آموزی شاهرود است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول