اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اردوی تاکتیکی بسیجیان در دامغان پایان یافت

خبرگزاری فارس: اردوی تاکتیکی بسیجیان هم‏زمان با هفته گرامیداشت بسیج در دامغان پایان یافت.

اردوی تاکتیکی بسیجیان در دامغان پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عصر امروز گردان پیاده بسیج امام روح‌الله شهرستان دامغان در اردوگاه قدس سپاه ناحیه با حضور 235 نفر از بسیجیان اقدام به برگزاری تمرینات تاکتیکی عملیات و دفاعی کرد.
فرمانده گردان امام روح‌الله این تمرینات را در راستای کسب آمادگی برای دفاع همه جانبه و مقابله با تهدیدات و خطرات بالقوه و بالفعل با استفاده از سازمانی منسجم و نیروهای توانمند عنوان کرد.
علی پریمی افزود: در این اردوی 48 ساعته، نیروها پس از سازماندهی و برگزاری سلاح‌های تخصصی و توجیه عملیاتی تک‏شبانه در شب با استفاده از اصل غافل‏گیری به دشمن نزدیک شده و با نفوذ به مواضع دشمن اهداف مورد نظر را تصرف و سپس پاک‏سازی کردند.
در پایان این اردوی تاکتیکی با برگزاری مسابقه تیراندازی، نیروهای بسیجی با سلاح‌های سازمانی کلاش، تیربار، دوشکا و آرپی‌جی اقدام به تیراندازی کردند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، همچنین گردهمایی بسیجیان پایگاه مقاومت امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) حوزه مقاومت خاتم‏الانبیا شاهرود با حضور بیش از 150 نفر از بسیجیان در این پایگاه برگزار شد.
در این گردهمایی، عباسعلی کاظمی فرمانده حوزه مقاومت خاتم‏الانبیا شاهرود در سخنانی با اشاره به سازمان جدید بسیج مستضعفین، وظایف این سازمان را تشریح کرد.
در ابتدای این جلسه، فرمانده پایگاه امام علی (ع) گزارشی از فعالیت‏های پایگاه ارائه کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول