اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی:

پیشرفت‌های علمی در سایه تفکر بسیجی شکل گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اساتید استان آذربایجان‌شرقی پیشرفت‌های علمی در سایه تفکر بسیجی شکل گرفت.

پیشرفت‌های علمی در سایه تفکر بسیجی شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، میکائل جمالپور صبح امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور مرکز مرند اظهار داشت: حضور بسیج فقط برای مقابله با دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس نبود بلکه این حرکت عظیم و سازمان‌دهی شده از سوی مقام عظمای رهبری برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقابل تهدیدات دشمنان اسلام تشکیل یافت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر سه محور اساسی رهبری، ایمان به خدا و استقلال توانسته تاکنون در مقابل دشمنان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و در سازندگی پیروز شود، افزود: بسیج با حضور در صحنه‌های علمی و اقتصادی پیشرفت‌هایی را به دست آورد که همه آنها به در سایه رهبری قاطع ولایت فقیه بود.
جمالپور در ادامه وظیفه استادان در کلاس‌های درس را انتقال ایثار و رشادت بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس همچنین ترویج تفکر و اندیشه بسیج بین جوانان و نسل‌های آینده دانست و گفت: ملت ما امروز باور کرده‌اند که هر چه اراده کنند می‌توانند در سایه رهبری و وحدت به آن دست یابند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که به نام و یاد خدا همچنین رهبری ولایت فقیه آغاز شده و این را در حرکت بیداری اسلامی کشورهای منطقه به عینه مشاهده می‌کنیم.
جمالپور ادامه داد: وقتی منافع استکبار جهانی در منطقه به خطر افتاده هر روز در تلاش برای راه‌اندازی جنگ روانی و حمله نظامی به ایران است.
وی همچنین افزود: با وجود تفکر و فرهنگ بسیجی همچنین وجود رهبری و ولایت فقیه دشمن کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران مبنی بر حمله نظامی نمی‌توانند داشته باشد و ما هر روز شاهد پیشرفت‌های علمی و توان موشکی دلاورمردان کشورمان هستیم.
دانشگاه پیام‌نور مرند بیش از 6 هزار دانشجو، 220 استاد و هئیت علمی دارد که دانشجویان در 33 رشته مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول