اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران خبر داد:

رقابت سلمانشهر و لاویچ برای لیگ برتری شدن در فوتبال مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران از رقابت دو تیم ناب استیل سلمانشهر و مقاومت شهدای لاویچ برای صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های مازندران خبر داد.

رقابت سلمانشهر و لاویچ برای لیگ برتری شدن در فوتبال مازندران
جمشید پازوکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: هفته بیست و ششم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های مازندران امروز چهارشنبه نهم آذر با انجام شش دیدار برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: در یکی از این بازی‌ها دیدار حساس و جذابی در سلمانشهر برگزار می‌شود که چهره تیم دوم لیگ برتر استان مشخص می‌شود.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران گفت: تیم ناب استیل آذین سلمانشهر و مقاومت شهدای لاویچ فردا برای صعود به لیگ برتر فوتبال استان با هم رقابت دشواری خواهند داشت.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم طپش قائمشهر که صعود خود را به عنوان تیم نخست به لیگ برتر فوتبال مازندران از دو هفته گذشته مسجل کرده بود نیز در این هفته میزبان چالاک آمل است.
وی همچنین از بازی تیم‌های گرجی جوان بهشهر و پدیده شمال ساری در بهشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: تیم دریای زاغمرز نیز میزبان بسیج لمراسک گلوگاه است.
پازوکی تصریح کرد: در دیگر بازی این هفته نیز تیم شورای اسلامی عربخیل میزبان استقلال طبقده است و شهدای لله مرز نیز در بهشهر میزبان آزمایش قائمشهر است.
وی گفت: در این هفته تیم بیسکویت فرخنده چمستان طبق برنامه سازمان لیگ هیئت فوتبال استان استراحت دارد.
مسئول سازمان لیگ هیئت فوتبال مازندران اظهار داشت: در جدول رده‌بندی هم‌اکنون طپش قائمشهر با 50 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به لیگ برتر فوتبال استان برای فصل آینده صعود کرد و تیم‌های ناب استیل سلمانشهر و مقاومت شهدای لاویچ به ترتیب با 43 و 41 امتیاز برای صعود به لیگ برتر رقابت سختی با هم دارند.
پازوکی در پایان از سقوط تیم دریای زاغمرز به لیگ دسته دوم فوتبال استان خبر داد و گفت: تیم‌های شهدای لله مرز، چالاک آمل، آزمایش قائمشهر و شورای اسلامی عربخیل نیز خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را برای فصل آینده احساس می‌کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول