اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

برپایی 3 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا، از برپایی حداقل سه بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان آذربایجان‌شرقی در سال آینده خبر داد.

برپایی 3 بیمارستان صحرایی در مناطق محروم آذربایجان‌شرقی
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان ثابت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا در بخش هوراند شهرستان اهر از کسب رتبه اول استان آذربایجان‌شرقی در ایجاد بیمارستان صحرایی خبر داد.
وی در ادامه از برپایی بیمارستان‌های صحرایی و بیمارستان‌های ثابت که با همکاری سپاه، هلال احمر و بهداری سپاه اجرا می‌شود، خبر داد و گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به منظور محرومیت‌زدایی در موضوع بهداشت و درمان در مناطق محروم که امکان ایجاد درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی وجود ندارد، در دستور کار است.
پورجمشیدیان افزود: بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان‌شرقی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز همت خوبی دارند و متخصصان و پزشکان استان نیز همراهی خوبی داشتند و هدف بیشتر این است که  بتوانیم در بهداشت و درمان مردم در مناطق محروم تلاش بیشتری داشته باشیم.
 وی گفت: امید است به سطحی از سلامت و بهداشت برسیم که نیاز به این درمانگاه‌ها نباشد و تا زمانی که این نیاز هست بسیجیان ما در این عرصه حضور دارند.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: سال آینده بیمارستان مفصل صحرایی با همکاری فرمانداری، بسیج و سپاه شهرستان اهر در بخش هوراند برپا خواهد شد.
پورجمشیدیان، ازبرپایی حداقل سه بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان آذربایجان‌شرقی در سال آینده خبرداد.
در این مراسم علیرضا یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز گفت: در بیمارستان ثابت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه عاشورا در بخش‌های عمومی و تخصصی پزشکان به مردم هوراند خدمات درمانی ارائه خواهند داد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول