اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی:

72 ایستگاه آتش‌نشانی آذربایجان‌شرقی جوابگوی نیاز‌ها نیست

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر 72 ایستگاه آتش‌نشانی در استان وجود دارد که تا رسیدن به حد استاندارد فاصله داریم.

72 ایستگاه آتش‌نشانی آذربایجان‌شرقی جوابگوی نیاز‌ها نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز مرتضی موحد‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست جمعی از شهرداران آذربایجان‌شرقی بر توسعه خدمات شهری و اقدام کارشناسی در این زمینه تاکید کرد.
وی گفت: برنامه پنجم برای شهرداری‌ها در حال تدوین است که این برنامه موارد جدید از جمله سیل‌بندها را مورد توجه قرار دارد.
موحدنیا اظهار کرد: توجه به آتش‌نشانی‌ها و نیز رسیدن به حد استاندارد مورد توجه است که باید برای هر 50 هزار نفر یک آتش‌نشانی باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر 72 ایستگاه آتش‌نشانی در استان وجود دارد که تا رسیدن به حد استاندارد فاصله داریم.
وی گفت: ‌شهرهای زیر 25 هزار نفر از نظر وجود ساختمان آتش‌نشانی دارای مشکل هستند که در این راستا احداث ساختمان کوچک با تعیین محل مناسب و نیز انتخاب نفرات و نیروی انسانی لازم است.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در زمینه اعتبارات حوادث نیز رقم‌های خوبی پیش‌بینی شده که امسال نیز این اعتبارات در نظر گرفته شده است.
وی در ادامه با اشاره به لزوم تعریف صحیح پروژه‌های شهرداری‌ها گفت: عدم تعریف پروژه‌ها و نیز نحوه مصرف بودجه‌ها موجب مشکلات متعدد شده که دقت نظر کارشناسی در این راستا ضروری است.
موحدنیا، به مشکلات جایگاه‌های سی ان جی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر و با توجه به افزایش قیمت‌ها اداره این جایگاه‌ها با مشکل مواجه بوده و اداره این جایگاه‌ها به صرفه نیست.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول