اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فیروزکوه:

بسیج باید همواره در وسط میدان باشد

خبرگزاری فارس: شهردار فیروزکوه گفت: بسیج باید برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی، همواره در وسط میدان باشد.

بسیج باید همواره در وسط میدان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین حیدری ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در حاشیه حضور بسیجیان شهرداری فیروزکوه برای رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام اظهار داشت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها یک افتخار است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج باید برای حفظ ارزش‌های نظام همواره در وسط میدان باشد.
وی هم‏زمان با اعزام بسیجیان شهرداری به رزمایش بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج به غیورمردان عرصه جنگ و پاسداران حریم ولایت ‌افزود: بسیج ما در عمل ثابت کرده است.
شهردار فیروزکوه بیان داشت: بسیج لشکر مخلص خداست و روحیه شهادت‏طلبی این نهاد مردمی، عزت و افتخار را برای ملت شریف ایران در پی داشته است.
وی مهم‏ترین ویژگی کنونی بسیج را حفظ روحیه شهادت‏طلبی، ایثارگری، سلحشوری و فداکاری برای دین، نظام و ولایت عنوان کرد.
شهردار فیروزکوه خاطرنشان کرد: ما خودمان را با افتخار بسیجی می‌دانیم و با هوشمندی و عقلانیت باید از بسیج دفاع کنیم.
حیدری بیان داشت: گذشت، نجابت و صداقت شاخصه‌های یک بسیجی است و این شاخصه‏ها باید در جامعه توسط بسیجیان گسترش یابد.
وی تصریح کرد: شهرداری فیروزکوه با تمام توان آمادگی دارد تا بسیج را در دستیابی به اهداف متعالی انقلاب همراهی کند و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نخواهد کرد.
شهردار فیروزکوه همچنین یادآور شد: بسیجیان شهرداری فیروزکوه با حضور در این رزمایش نشان می‏دهند که بسیج از ظرفیت‏ها و توانمندی‏های زیادی برخوردار است و در صورت همدلی و همکاری بهتر همه ارگان‏ها در سطح جامعه از ظرفیت‏های موجود به بهترین وجه استفاده خواهیم کرد.
حیدری تربیت نسل کنونی را در جهت اهداف انقلاب اسلامی و امام راحل مهم ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات خداوند بزرگ بود.
شهردار فیروزکوه افزود: اگر امروز آرامش و امنیت بر این خاک سایه گسترانده است، از توانمندی، رشادت و ایستادگی‏های بسیجیان مخلص است و هر جا نوای دلنشین بسیج طنین‏انداز شده، تحول عظیمی رقم خورده است که ثمرات آن را امروزه در همه عرصه‏های این میهن اسلامی می‏بینیم.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول