اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کانون خلیج عدن نگاه راهبردی نیروی دریایی ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کانون خلیج عدن، نگاه راهبردی نیروی دریایی برای حضور ناوگان دریایی کشورمان است.

کانون خلیج عدن نگاه راهبردی نیروی دریایی ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، امیر دریادار دوم سیاوش جره امروز در بین صلاتین نماز جمعه زاهدان اظهار کرد: از آنجایی که تسلط بر اقیانوس هند تسلط بر کل آسیاست، آمریکا با حضور ناوگان دریایی خود در این اقیانوس به دنبال سیاست شیطانی خود است.
وی به نقش دریا و جایگاه راهبردی آن در معادلات کشورها اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس، وظیفه پشتیبانی از عملیات سپاه را برعهده داشت و اکنون با ساخت و طراحی ناوهای جدید در اوج و اقتدار قرار دارد.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران مأموریت‌های گسترده‌ای در شمال اقیانوس هند، دریای عمان، خلیج عدن و دریای سرخ انجام داده است.
جره به سخنان رهبری در مورد نیروی دریایی که در سال 88 نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی نامیده بودند اشاره کرد و گفت: کشورهایی که توانایی دریانوردی بیشتری دارند بیشتر از دیگران توانستند در دنیا دست و پایشان را باز کنند و قدرت خودشان را گسترش دهند.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول