اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور صورت می‌گیرد؛

نبرد نفتی‌های لیگ برتر در آشفته بازاری صنعت نفت آبادان

خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های نفت تهران و صنعت نفت‌ آبادان در هفته پانزهم مسابقات لیگ برتر در حالی برگزار می‌شود که نبرد تیم‌های هم‌خانواده دارای حرف و حدیث بوده است.

نبرد نفتی‌های لیگ برتر در آشفته بازاری صنعت نفت آبادان
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان یک مسابقه از یک جنس، دیداری با طعم نفت یکی از آبادان و دیگری پایتخت‌نشین.
شاید بتوان به نوعی نبرد نفتی‌های لیگ برتر را در هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را حساس‌ترین نامید زمانیکه متوجه می‌شویم تهرانی‌ها برای بالا ماندن نیاز به بی‌رحمی در مقابل برادر آبادانی داشته و در نقطه مقابل حریف اصیل‌تر به منظور خروج از آنچه که امروز به بحران فوتبالی در آبادان بدل شده باید چشم‌ها را بر همنام بودن حریف بسته و تنها و فقط به کسب سه امتیاز فکر کند و بس.
دیدار فرزندان نفت این بار در حالی تمام حرف‌ها و حدیث‌های رقابت‌های اینچنینی را از اذهان پاک کرده که هیچکدام از این دو مجموعه این روزها حاضر به گذشتن از حتی یک تک امتیاز نیز نیستند.
گمانه‌ها را از احتمالات نبردهای مشابه پاک کرده زیرا این مسابقه برای هر دو تیم امتیازی دارد به مراتب با ارزش‌تر از نان شب !
آبادانی‌ها که نخستین مسابقه خود در لیگ برتر را بدون غلامحسین پیروانی؛ مربی مستعفی خود تجربه می‌کنند در این دیدار لوون پاچاجیان را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداشته ضمن اینکه میثم امیری نیز به دلیل شکستگی دست، دربی وزارت نفت را از دست داد در حالیکه نباید یادمان برود طلایی‌پوشان جنوب چند هفته‌ای است که به تک مهاجم بودن عادت کرده و بعد از پاره شدن رباط صلیبی روح‌الله عرب؛ مهاجم مازنی خود تنها دلخوش به گلزنی فونیکه‌سی هستند.
برای آنکه بدانیم آبادانی‌ها برای پاک کردن خاطره بد شکست سنگین سال گذشته در مقابل نفت تهران به پایتخت سفر کرده یا بازیکنان حسین فرکی بی‌توجه به وضعیت آشفته صنعت نفت آبادان باز هم بالانشینی را هوس دارند تنها کافیست تا ساعت 16و45 دقیقه بعد از ظهر دوازدهم آذرماه و شنیدن سوت پایان این نبرد توسط محمد اکبریان؛ قاضی این بازی درون‌سازمانی در ورزشگاه اکباتان تهران صبر کنیم.
یادداشت از امین جوکار
انتهای پیام/‌غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول